Proccito Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Nice WASD! vad var det för 0,5% frånvaro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 En lektion kom jag medans lärare tog närvaro också missade han mig. En gympalektion orkade jag inte gå på. Också var det nåt mer jag inte orkade. Detta var mot slutet av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jag hade 100% närvaro i 2an. Och 99.5% i 1an :) Fick stipendie för det i 1an, hoppas på att få det denna gången med.Vafan är det för Stipendie? Får man inte vara sjuk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jag tror inte sjukdomar räknades in. Jag var aldrig sjuk i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Skolkade bara i mina yngre år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 I 7:an så brukade jag ibland ta bussen som gick 13:00 hem på fredagar, så jag missade sista idrottslektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 (redigerat) I 7an på några tråkiga utflykter så stanna jag hemma. Dock så skolkar jag inte mer i 8an, kan påverka betygen och jag vill stå ut med det. Redigerat 3 September 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Jag tror inte sjukdomar räknades in. Jag var aldrig sjuk i alla fall.Låter knäppt, känner flera som har 100% närvaro med undantag för sjukdomar. I lågstadiet -> högstadiet så lådsades man vara sjuk några gånger på sin höjd, när jag började gymnasiet fick jag dock 20% frånvaro i ettan, vilket inte alls var så bra, i tvåan hade jag mellan 10-15% frånvaro, inräknad med sjukdomar osv. relativt mycket skolk dock. Eller skolk och skolk, vissa dager känner man sig inte så suger på att dra till skolan. I trean försöker jag förbättra mig men har varit borta några lektioner även fast året just har börjat. Inga sjukdomar inräknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 September 2011 Rapport Dela Skrivet 14 September 2011 Hade väl inte så hög frånvaro i ettan tyckte jag, inte jämfört med de andra i klassen iaf. Sjukanmälde mig då och då fast jag inte var det och fick "för mycket" strö frånvaro. Har nästan haft 100% närvaro denna termin, är kanske max 10 minuters förseningar sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.