5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Man kan använda sig utav Grooveshark på mobilen, gratis om man vill. Klicka här för att läsa hur! Men jag rekommenderar Spotify Premium, en underbar tjänst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 (redigerat) Jag ska köpa Spotify Premium när Free blir bergränsat. Jag tycker att det är värt 99:- i månaden för att slippa reklam och att få det i mobilen. :) Redigerat 22 April 2011 av CRAAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Hade premium förut, ska köpa snart igen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Hade premium förut, ska köpa snart igen. :)Intresseklubben antecknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 (redigerat) Andledningen till att spotify suger är inte att det kostar 99kr i månaden, utan att dom inte har några bra band,(typ Metallica eller Led Zep) och dom bra banden dom har, så är deras bra låtar inte med... Epic Fail.... "Grooveshark may be legal, but if someone buys any music other than the artists with whom they have made agreements, then you have broken the law, not them. " Alltså är det lagligt att lyssna på Groveshark, men inte köpa musik därifrån, Simple as pie :P Redigerat 24 April 2011 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Andledningen till att spotify suger är inte att det kostar 99kr i månaden, utan att dom inte har några bra band,(typ Metallica eller Led Zep) och dom bra banden dom har, så är deras bra låtar inte med... Epic Fail....Inte för att det är Spotifys fel.Om artisten/bandet/skivbolaget inte går med på att låtarna ska finnas på spotify så finns det inte så mycket att göra åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 (redigerat) Kan man inte betala 99kr i månaden för obegränsat med musik även som integrerar sig med smartphones och andra enheter ska man inte lyssna på musik, om man inte nöjer sig med 10 timmars begränsning per månad.Man kan inte använda spotify free/open på mobiler.Och 100 kronor i månaden kan vara ganska mycket för vissa. Speciellt ungdomar/studerande (alla becknar inte som dig, Donken). Tror inte så många har lust att spendera nästan 10% av sin månadsinkomst på att få lyssna musik som man annars kan lyssna på gratis på andra tjänster. Redigerat 24 April 2011 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 (redigerat) Finns det någon mätare där jag kan kolla hur många timmar jag lyssnat hittills? Redigerat 1 Maj 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Bättre att betala 49 kr/mån. Om man nu inte vill använda Spotify i mobilen vilket annars är en totalt värdelös app, horribel att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Finns det någon mätare där jag kan kolla hur många timmar jag lyssnat hittills? Ja, inne i spotify uppe i högra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 (redigerat) Spotify i mobilen, nu med free/open? http://www.spotify.com/se/blog/archives/20...lo-to-the-ipod/ Redigerat 4 Maj 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Man kan inte använda spotify free/open på mobiler.Och 100 kronor i månaden kan vara ganska mycket för vissa. Speciellt ungdomar/studerande (alla becknar inte som dig, Donken). Tror inte så många har lust att spendera nästan 10% av sin månadsinkomst på att få lyssna musik som man annars kan lyssna på gratis på andra tjänster.så kan man inte säga häller en cd skiva med 24 låtar kostar ju dryga 240 kr om det ska vara nya låtar om man inte vill ladda ner o det kan man fortfarande göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.