Satisfaction Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Okey, jag erkänner! Det var jag :blush: Jag sitter här i fängelset och spelar dator...Inte roligt, bara fullständigt idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Då återgår vi till ämnet. Nästa gång blir tråden låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Hur många dussin artiklar behövs det innan man tröttnar på Breivik? 5? 6? 7? http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrorda...icle13417297.ab ett sånt oändligt tjat. Senaste nytt, Breivik äter Sourcream & Onion chips i fängelset, Estrella fördömmer chipsätandet; "Vi beklagar att våra chips äts av en sådan vettvilling!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Haha jag tycker faktiskt det är ganska intressant, och många andra också uppenbarligen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 (redigerat) Hur många dussin artiklar behövs det innan man tröttnar på Breivik?5? 6? 7? http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrorda...icle13417297.ab ett sånt oändligt tjat. Senaste nytt, Breivik äter Sourcream & Onion chips i fängelset, Estrella fördömmer chipsätandet;"Vi beklagar att våra chips äts av en sådan vettvilling!"Börjar läggas ned nu, har sett i SVD att det bara är en liten artikel långt bak i tidningen om någon som sörjer, men för bara några dagar sen så var det en stor artikel i svenskan som jag läste och det ångrar jag.Men Aftonbladet och Expressen håller ju på, men såg idag att de nu börjat rikta uppmärksamheten åt att Måns Zelmerlöw dumpat Marie Serneholt. Intressant!Men som sagt så är det skönt. Jag orkar inte vara ledsen mer :( offTopic: Vad har den där kvinnan gjort med sitt utseende? Ska hon kallas modell? Redigerat 5 Augusti 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Senaste 2 dagarna har skriveriet i kvällstidningarna endast innehållit de dödas jordefästen samt hur Anders Behring Breivik har det i häktet. Känns som om det är nyhetstorka. Btw, börsraset denna veckan. Uh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Hur många dussin artiklar behövs det innan man tröttnar på Breivik?5? 6? 7? http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrorda...icle13417297.ab ett sånt oändligt tjat. Senaste nytt, Breivik äter Sourcream & Onion chips i fängelset, Estrella fördömmer chipsätandet;"Vi beklagar att våra chips äts av en sådan vettvilling!"Läs inte om du stör dig på artiklarna då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Hur många dussin artiklar behövs det innan man tröttnar på Breivik?5? 6? 7? http://www.aftonbladet.se/nyheter/terrorda...icle13417297.ab ett sånt oändligt tjat. Senaste nytt, Breivik äter Sourcream & Onion chips i fängelset, Estrella fördömmer chipsätandet;"Vi beklagar att våra chips äts av en sådan vettvilling!"Verkar vara så att du är intresserad, eftersom du läser det och vidarbefodrar det, det innebär fler läsare till aftonbladet.Varför är det intressant? Jo, det är bland dem värsta terrorattentaten som skett på modern tid. Fler personer dog än det som hände i London 2005. Vet du vad, läs inte artiklarna, kolla inte igenom denna tråd om du inte finner det intressant att vårt grannland drabbats för sånt tragiskt. Fanskapet är helt slut i huvudet, vem i h*lvete utför en sådan gärning? Lurar ungdomar till sig, mejar ner var enda en och lyssnar på musik, sedan jublar efteråt med ett leende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) vafan hände med mitt inlägg... >.< Redigerat 6 Augusti 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 http://www.sn.se/nyheter/sormland/1.1141714 Nu får dom fan ta och ge sig. Skärps vapenreglerna pga det här är det fan skandal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 (redigerat) Varför?För personer som utför sådana här åtgärder får tag på vapen oavsett om de kan få licens för det eller inte.. Tror du maffian har licens för sina vapen? Redigerat 7 Augusti 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.