Dave37 Skrivet 11 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Tänk på att många är på semester just nu. Dessutom kan inaktiviteten bero på att folk föredrar att vara ute nu när det är passande väder istället för att sitta inne vid fuska.se och uggla. Jag ska passa på och besvara eran fråga. Det är okej, men inte jättecoolt.Fast om du ser på diagrammet så har aktiviteten varit långt under det normala i ett helt år, och det började några få dagar efter att vi (här syftar inte "vi" på endast mig och WASD) blev bannade. Joooo det är coolt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Alltid trevligt att se att ett par veteraner har hittat tillbaka, även om jag nu aldrig pratade med er direkt innan er ban. Välkommen tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Alltid trevligt att se att ett par veteraner har hittat tillbaka, även om jag nu aldrig pratade med er direkt innan er ban. Välkommen tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Välkommen tillbaka! Man märkte verkligen att det blev inaktivare när i princip alla i KG blev bannade/satta under utredning. Alltid kul när trevligt folk kommer tillbaka. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Fuska har varit otroligt inaktivt utan er två! Skönt att ha er tillbaka! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Välkommna tillbaks! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Kul att ni är tillbaka! Jag vet inte om det blir ett matte/programmeringsforum igen. Den skrotades när ni stängdes av då ni två var två av mina aktivaste medlemmar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Kul att ni är tillbaka! Jag vet inte om det blir ett matte/programmeringsforum igen. Den skrotades när ni stängdes av då ni två var två av mina aktivaste medlemmar. :PÅh just det jag hade helt glömt av det! Det var ju asnajs! :D Om du (eller någon annan) startar ett så är jag först på låset. Adda gärna mig på msn också Mezox, du är min sista utväg när det gäller svåra mattegrejjer. ;)och så är du väldigt trevlig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 yes ja har saknat er asmkt xDDD men bra att ni äntligen fick komma tillbaka jag förstår inte varför ni försvann åkte ni på semester elr ;) doing som funy stuf ehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 (redigerat) Välkomna tillbaka. Kan inte säga att jag saknat er då jag haft i stort sett daglig kontakt med er på andra ställen... ;| Redigerat 12 Augusti 2011 av Imaiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Alltid trevligt att se att ett par veteraner har hittat tillbaka, även om jag nu aldrig pratade med er direkt innan er ban. Välkommen tillbaka.Säger samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 (redigerat) men hej asså jag har en liten UNDRING för att det var ju ett tag sen ni var här senaste ni vet osså sånt. men asså vad var det som hända med kattgruppen för att det var den enda bra gruppforumme här o kg försvan så jag vet inte om ni har nåt nytt samlings ställe??? edit: aså gjorde ni ett nytt forum typ eller nåt ett eget asså Redigerat 12 Augusti 2011 av Harold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.