Guggo Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Om vi nu pratar moderatorer i den åldern så röstar jag för Juicelol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) Proccito försöker fiska till sig en moderatorsplats ;)Klart man vill vara moderator, men jag känner mig inte lämpad för det. :P Redigerat 25 Maj 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Nyheterna är defintivt en del av hemsidan som är alldeles för inaktiv. Mer aktivitet där tror jag skulle innebära ett behövligt lyft för hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Nyheterna är defintivt en del av hemsidan som är alldeles för inaktiv. Mer aktivitet där tror jag skulle innebära ett behövligt lyft för hemsidan.Grejen är att våra nyheter baseras på vad folk skickar in, skickar inte folk in något så blir det inga nyheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) Grejen är att våra nyheter baseras på vad folk skickar in, skickar inte folk in något så blir det inga nyheter...Nej, det var inte så jag menade heller. Folks intresse av att skicka in en nyhet är väldigt låg. Redigerat 25 Maj 2012 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Nyheterna är defintivt en del av hemsidan som är alldeles för inaktiv. Mer aktivitet där tror jag skulle innebära ett behövligt lyft för hemsidan.Själv besöker jag verkligen aldrig den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Nyheterna är defintivt en del av hemsidan som är alldeles för inaktiv. Mer aktivitet där tror jag skulle innebära ett behövligt lyft för hemsidan.Jag tror inte man besöker fuska.se för att ta del av nyheter :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) Moderatorer må vara viktigt, men är det verkligen det viktigaste att fokusera på just nu? Jag tror inte att de nuvarande moderatorerna har några problem alls med att hålla forumet rent.Nej, absolut inte det viktigaste, men när folk snackade om moderatorer ville jag bara lyfta fram vad jag tyckte om det. Först och främst tycker jag att admin bör skaffa ett "crew" (fult ordval, men kom inte på annat) som arbetar på och med sidan för att utveckla den. Om han inte har tid att arbeta så mycket på sidan så anser jag att han iaf kan göra något åt det, alltså att "anställa" några fler kunniga personer som sagt. Om vi nu pratar moderatorer i den åldern så röstar jag för Juicelol.Jo, han skulle också passa riktigt bra! :) Redigerat 25 Maj 2012 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Appropå att inte ha loggat in här på en bra många år --- Tja fuska.se. Kul att se att det ser exakt likadant ut - På gott och ont ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Appropå att inte ha loggat in här på en bra många år --- Tja fuska.se. Kul att se att det ser exakt likadant ut - På gott och ont ;)MED UNDANTAGET ATT JAG NUMER ÄR HÄR! Tja, dig har jag inte sett förut. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 MED UNDANTAGET ATT JAG NUMER ÄR HÄR! Tja, dig har jag inte sett förut. :DNej jag var nog här bra före din tid :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Appropå att inte ha loggat in här på en bra många år --- Tja fuska.se. Kul att se att det ser exakt likadant ut - På gott och ont ;)Du hette något med Toccin eller nått innan va?Känner igen avataren, och isåfall: välkommen tillbaka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.