wubo Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 Känns lite väl blekt enligt mig. Lite mer färg hade inte varit fel. Ranken borde kanske möjligtvis fixas, för nu är typ alla nästan "maxrank". Förövrigt tycker jag att "Forums" och "members" ska översättas. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 Tycker det är snyggt, bra gjort! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 (redigerat) Sänk inte rankerna plz :( Tycker också att ranken ska baseras på inlägg. Märkte också nu att det finns "statusuppdateringar" på profilen. Facebook ripoff? ;) Redigerat 3 Mars 2013 av Kristus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 (redigerat) Vad är det som behövs fixas ?Ledtråden var den 1280x800 bild jag hade i min signatur innan Admin tog bort den.Dock är det ju fortfarande fullt möjligt att ha bilder av vilken upplösning som helst i signaturer & dylikt, med lite kreativitet. Jag antar att detta går under de "kritiska buggar" som Admin sa skulle fixas. Redigerat 3 Mars 2013 av DDDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 DDDD: Går det verkligen att ha stora bilder fortfarande? Lade in max på 500x100 eller liknande i natt. Testa gärna och återkom via PM om du kommer över gränsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNewCake Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 Det första jag märkte är att länkar på startsidan till nyheterna inte längre fungerar. Länkarna går till "#" istället för till nyheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 (redigerat) Gillar hur det ser ut! Men hur funkar det nya varningsystemet? Såg att jag hade 3 "varningspoäng" och undrar hur många man behöver för att bli avstängd eller liknande. Redigerat 3 Mars 2013 av FurryLover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 Signaturbilder verkar vara fixade, ja! Dock så verkar det, helt orelaterat till signaturbilder, som att man inte kan redigera sina inlägg efter x antal minuter. Om jag gör ett nytt inlägg ser jag "edit"-knappen, men ej på gamla. ^ verkar vara 5 minuter efter att inlägget blivit skapat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 Gillar mobil versionen av forumet. Kul om det skulle finnas till resten av sidan . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 DDDD: Går det verkligen att ha stora bilder fortfarande? Lade in max på 500x100 eller liknande i natt. Testa gärna och återkom via PM om du kommer över gränsen.Kollen av bildstorlek sker endast vid byte. Om man länkar till en liten bild som blir godkänd och har tillgång till att ändra innehållet av länken kan man sedan byta ut den mot en stor bild. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 (redigerat) Glömde bort att det nya forumet skulle lanseras idag så blev riktigt förvånad när jag just gick in. Men första intrycket är ganska positivt. Det enda jag vill klaga på är att forumet känns så ihoptryckt i bredden. Man hade kunnat använda mer plats på sidorna åt forumet. Känns ganska dumt att bara använda 50% av bredden eller va det kan tänkas vara. Såg nu att det finns en "gilla detta"-knapp. Inget jag direkt gillar. Men bra i.a.f. att det inte finns en "Ogilla"-knapp. Det skulle gjort stämningen på detta forum värre än vad det ibland är. Kollat vidare på andra flikar nu och insåg att forumet och "den andra delen" av hemsidan ser olika ut. Tror och tycker det skulle varit bättre om allt skulle haft samma design. Just nu blir jag bara förvirrad av att det ser olika ut, senare så kommer man vänja sig men tror även att många nya medlemmar kan komma att känna sig förvirrade över olika designer. Redigerat 3 Mars 2013 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2013 Om ni tycker det är mycket uttrymme på sidorna så zooma in för fan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg