knark Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Fixa så att man kan gå till sista sidan om man surfar på mobilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Har säkerheten vid registrering minskat eller något? Tänker på de spambottar som dykt upp på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Ser grymt ut hittills, inte varit inte på några dagar, mycket med jobbet, ska kika vidare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Det enda jag kan uttrycka mig negativt om är avatarstorleken, som är alldeles för liten. Annars: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Ser bra ut, mycket mer responsiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Har admin lagt till lite mörkare färger mellan inläggen och sidorna, för det ser mörkare ut? Kan annars säga att det känns lite ovant, men jag tycker det är ganska bra. Mobilversionen ser mycket bättre ut än den gamla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Likaså är det om avatars skall göras större eller inte. Avatar piffar ju upp stämningen lite, men hur stort fokus skall de egentligen ha i förhållande mot inläggstexten. En större avatar gör att inläggsrutan t.ex. ev får minskas, även om inte mycket...Ja det beror ju på till vilken målgrupp du vill profilera sidan till. Jag tycker som jag sagt många gånger att sidan bör rikta sig mot ungdomar i tonåren, och hela grejen med avatarer och att köpa avatarer i FuskMynt-forumet tycker jag var mysigt när jag var yngre och det var aktivt. Och som WASD sa, det finns gott om plats att göra avatarerna större. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Jag ser varken något problem med att ha avatarerna som de är nu eller att göra de större. Sen tycker jag för övrigt att texten där uppe på det mörkblåa området av sidan där det står "fuska.se/forum" är skitful. Vet inte riktigt vad det är, men jag tycker att det drar ner utseendet på en annars snygg sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2013 Jag föredrar nog färgtemat på huvudsidan http://www.fuska.se/ över hur det är här i forumet. Jag antar att båda kommer få samma färgtema i alla fall i slutet av Mars då du sagt att vidare uppdateringar kommer utföras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Varje gång jag svarar i en tråd så prenumererar jag automatiskt på den. Det är fruktansvärt irriterande då jag får mail så fort någon skriver i trådar jag också har skrivit i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Dave37:Kolla in http://www.fuska.se/forum/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications-- Det har annars förekommit en del bottar senaste dagen som spamat. Har nu upptäckt att proxyskyddet ej fungerat och då nästintill alla bottar just använder sig av proxies så är dessa nu återigen blockerade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 (redigerat) skulle vara bra om man får ett meddelande om att någon har skrivit i den tråden man själv skrivit i. eller liknande så man vet om någon svarat. ^_^ om det redan finns så har jag inte märkt av det. Gilla Detta fungerar inte. Redigerat 6 Mars 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg