Ytterman Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Här kan ni prata om fördelar och nackdelar med de olika presidentkandidaterna, vilka ni gillar mest, vilka ni vill ska vinna, vilka ni inte vill ska vinna o.s.v. Jag lossade på tortyren-trådarna eftersom jag tyckte att de inte kändes speciellt aktuella längre, och gjorde istället denna. Eftersom det är presidentval i USA om inte alltför lång tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jonh kerry ska vinna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) Jag hatar bush!! han är alkohalist!! har kört rattfull flera ggr och hade jätte dåliga betyg!! och så fuskade han också det va inte han som vann valet förra gången!! :angry: Redigerat 4 September 2004 av lubb_lisa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 John kerry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Hata republikaner! Kerry vinner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 tycker att Kerry ska vinna för om bush får sitta kvar 4 år till så kan han starta några fler krig ju och det skulle ju vara SÅ bra så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 det är väl up till amerikanarna att välja president, men antagligen vinner bush som är bäst på att hitta på dåligt roliga ord, eller så vinner karry, vilket jag inte hoppas på, eftersom då kommer ekonomin i sverige säkert gå lite segare eftersom kriget i irak ökade exempel stål produktionen i sverige eftersom usa skulle bygga nya saker och sånt... (men samtidigt inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Själv hoppas jag att Nader vinner. Men chansen är nog 1 på miljonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Kerry borde vinna. Om han vinner händer iallafall nåt, Bush står ju bara och kollar på om trupper blir dödade i Irak, Kerry kan iaf få ordning i Irak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (redigerat) Jag hatar bush!! han är alkohalist!! har kört rattfull flera ggr och hade jätte dåliga betyg!! och så fuskade han också det va inte han som vann valet förra gången!! :angry: Lubben har helt rätt, enligt mina åsikter, helt rätt. Redigerat 6 September 2004 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Go Bush!! Go Bush!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (redigerat) . Redigerat 12 Maj 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg