Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

(Apoca @ 09/12-2004 21:30:46)

Apoca kan du vara tyst, Hitler var dum i huvudet han avrättade 6 miljoner oskyldiga judar (minst) med flit, de Bush råkar döda e inte med flit (fast väldigt få oskyldiga) han är inte värre än hitler...

 

varför skulle inte USA ta oljan, det e oljebrist typ och de i mellanösrtern har typ inte ens en bil, USA behöver det mer!

 

PS. USA knäckte tyskland hårt, inte sovjet

fortfarande så var det Göring och Henrich Himler som kom på iden att avrätta dom, Hitler var bara manen som sa fixa dom på något sätt...

 

de bush dödar gör han för att vinna, precis som hitler/stalin/mao zedong/Mossulini m.m. gjorde,hitler han trode judarna var ett hot, eftersom dom oftas hade bätre jobb än det tyska ursprung befolkningen.

 

USA knäckte iförsig inte tyskland, det gjorde sovjet!! hade inte sovjet gjort något motstånd så hade tyskland tagit england och då var det kört för alla andra länder typ...

 

Hitler gjorde så massor av industrier vart utvecklade, han och hans forskare kom på massor av saker, citerar mig själv " jettdrift" du vet alla stora plan typ 747 andvänder jettdrift, du vet, JAS 39 GRIPEN, ja typ du fattar...

 

(fast finland knäcker sovjet!)

det är väll klart att man krigar för att vinna..... man döadar väll int eför skojs skull
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Apoca @ 09/12-2004 18:31:17)
(Jellyfish @ 09/12-2004 15:56:45)

men vad ni har hakat upp er på stalin!! jag har aldirg nämn honom.....

 

nämn en bra sak som sovjet har gjort för omvärlden.......

Stoppade tyskarna - tillexempel. De var även bra att de fanns för USA behöver en motpol.

Xade: Gud var du är naiv. Det är USA som kommer se till att världen går under. De är de som startar alla krig mot oskyldiga o försvarslösa länder. Bush är ju för f*n knäpp. Han är dagens Hitler.

fyfan, kallar du bush dagens hitler?? vilken j*vla förelämpning för alla dom sakerna som Hitler gjorde! jag är definetift inte rasse, men jag är jävligt påläst inom andravärlds kriget, det hitler gjorde var skit fel, men han gjorde massor av saker som var bra också (men tyvärr var sakerna som var fel mer uppmärksammande) plus så borde Göring fått all skit för judarna tycker jag... hitler var faktis ny inom massor av olika sätt att göra saker, han var först i världen med propaganda, och han kom på massor av saker som förändra världen, även snabbade up saker som kanske dom skulle ha kommit på idag, hans forskare som typ hade fritt med möjligheter var först med jettdrift, även fast england säger att dom var det, och massor av annat, Bush därimot är något värre än hitler, han är dum i huvudet, plus har makten över världens farligaste land, det hade inte hitler när han började, plus alla j*vla skitt sätt som idag finns så är nog komunister drömmare och nassister sjuka i huvudet...

 

 

en värld utan komunister och Bush skulle va den bästa världen!

 

 

Guggo:

Sovjet knäckte tyskarna så j*vla hårt, USA var bara med för PR, D dagen var feta mistaget av USA och england, dom sumpade massor där...

 

Xade: jag tycker du ska vara tyst om saker som du inte förstår... bush är den korkaste person som någonsin har varit president, det är ju förfan inte han som talar det är hans parti, jag tror inte ens han vet att han är president....

Han är dagens hitler fattar ni det han är en jävel.Dem flästa tycker USA är bra för att dem tillverkar mycket spel >_>Xade du kan dra åt skogen vi snackar inte om bilar vi snackar om livet fattar du det !!!!!!!!!!!!!!!! Bush är en jävel som borde få en Atombomb i huvudet j*vla rasse !!!!!!!!!!! Redigerat av 0010
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh... eller inte... du vet ju ingenting ju...

 

även om bush dödar för att vinna så gör han det för en bra andledning, bush e god och mellanöstern är onda!

 

och för sista gången USA knäckte tyskland sovjet var värdelösa... komunister...

det är mer du som har noll koll på läget... bush attackerade ju bara mellanöster för att få olja! vilken del av den meningen fatta du inte? hela j*vla usa håller ju på at gå i konkurs, under Bush tid som president har dom förlorat fler än 40 000 jobb(!) och fått skulder som börjar likna sveriges skulder, bush is evil!

 

 

komunisterna vann kriget! f*n svårt eller? ta up en bok/tidning och läs! sluta spela massor av propaganda spel för USA...

 

Boiuthh: det krävs ännu ondare person att komma på sättet att döda på, än att säga döda...

 

Guggo: jo, bush gör det, eller för oljan, för att amrekanarna ska bli änu fetare. mer olja mer bensin mindre gående....

 

 

plus mellanöster behöver en stark ledare, en enda ledare, demokrati fungerar inte nere där, det är helt nytt. låt dom upptäcka något själva USA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Geez, vad mycket dumt folk det finns. Jävel, trodde att folk hade någon form av etik i hjärnan. Det är väl era j*vla överklass-snobb föräldrar som tutat i er en massa kan jag tro... Se, nu haver jag lite att gå igenom här...

 

även om bush dödar för att vinna så gör han det för en bra andledning, bush e god och mellanöstern är onda!

Haha! Du är ju f*n en idiot. Är allt så svart och vitt? Finns det inget lite mellanting? Men om det inte fanns det skulle jag säga: Mellanöstern är goda, USA är j*vla puckon som tycker bomber är bra.

Det klart de har bil? Vafan tror du? Tror du dom bor i hyddor och käkar bananer? Och om nu USA behöver oljan bättre, ger det de rätten att bara sno den?

Bush dödar för olja! Är det en slump att USA har satt upp en fästning i Irak, precis där det mest oljerika/oljeindustrin ligger?

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem har typ gjort värsta discot där alt är förstört.

 

Min kompis dära blev fånga tagen som gisslan dem blev tvingade att ge 1 och en halv miljon men en av terroristerna hade nåt gott i sig och lämna tillbaka min kompis utan att terroristens kompisar visste.

Redigerat av 0010
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snart orkar inte jag prata med er mer... Bush slåss för att hjälpa mellanöstern som inte visar nån tacksamhet eller respekt för det!

och USA behöver fortfarande oljan mer än mellanöstern...

och varför ska den bara ligga där utan o användas?

 

Geggo hade en bra kommentar, det e klart man krigar för att vinna... vad annars?...

 

mina föräldrar håller med mej till hundra procent, JA... men vad har det med saken att göra??

 

0010 du säger typ att det finns goda terrorister, de e ju fullständigt galna ju, inte konsigt att usa vill utrota dem...

 

USA gick med i andra världskriget för att japan bombade dem ja, men de fick vad de förtjänade, ingen muckar med USA ostraffat, det gick inte bra för japan det kommer inte gå bra för mellanöstern heller

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dina föräldrar är överklass-as, de har tutat i dej detta!

 

Ibland kan jag drista mej till att kalla Terrorister för frihetskämpar, jag menar jag håller inte alls med om vad de gör (dödar civila) men vad USA gör är så mycket värre.

Det är deras olja - det är deras land. De behöver den också, och kanske behöver den ännu mer någon dag. Men då är den redan borta - pga av USA.

 

Klart ingen muckar med USA ostraffat! De har ju typ 1000 mijlardes ton med kärnvapen uppbunkrat! Om nu Saddam hade haft det också, tycker jag att det skulle vara hans fulla rätt. Den dagen vi låter USA kontrollera oss helt, tar världen självmord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

även om bush dödar för att vinna så gör han det för en bra andledning, bush e god och mellanöstern är onda!

Haha! Du är ju f*n en idiot. Är allt så svart och vitt? Finns det inget lite mellanting? Men om det inte fanns det skulle jag säga: Mellanöstern är goda, USA är j*vla puckon som tycker bomber är bra.

Det klart de har bil? Vafan tror du? Tror du dom bor i hyddor och käkar bananer? Och om nu USA behöver oljan bättre, ger det de rätten att bara sno den?

Bush dödar för olja! Är det en slump att USA har satt upp en fästning i Irak, precis där det mest oljerika/oljeindustrin ligger?

hmm detta börjar likna en diktaur när en man utnyttjar sin ställnig ( jellyfish känn dig träffad...)för att förtrycka oss andra. Du beter dig bara såhär för att du vet att ingen annan moderator kommer ge dig en varning, så sluta tro att du är så j*vla tuff ! jag hade förväntat mej att en moderator kunde reglernas, men så är tydligen inte fallet!! utan här har vi en feg moderator som bryter mot §1.1 stup i kvarten... :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt är att ni är idioter som käftar med Jellyfish, som vet så mycket mer än ni.

 

"Bush slåss för att hjälpa Mellanöstern.. blablabullshitblabla..."

 

Bush slåss inte. Han sitter i Vita Huset med en cigarr och dissekerar irakiska barn medans hans soldater åker runt i Mellanöstern och spränger sjukhus och skolor. Welcome to the real world.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

även om bush dödar för att vinna så gör han det för en bra andledning, bush e god och mellanöstern är onda!

Haha! Du är ju f*n en idiot. Är allt så svart och vitt? Finns det inget lite mellanting? Men om det inte fanns det skulle jag säga: Mellanöstern är goda, USA är j*vla puckon som tycker bomber är bra.

Det klart de har bil? Vafan tror du? Tror du dom bor i hyddor och käkar bananer? Och om nu USA behöver oljan bättre, ger det de rätten att bara sno den?

Bush dödar för olja! Är det en slump att USA har satt upp en fästning i Irak, precis där det mest oljerika/oljeindustrin ligger?

hmm detta börjar likna en diktaur när en man utnyttjar sin ställnig ( jellyfish känn dig träffad...)för att förtrycka oss andra. Du beter dig bara såhär för att du vet att ingen annan moderator kommer ge dig en varning, så sluta tro att du är så j*vla tuff ! jag hade förväntat mej att en moderator kunde reglernas, men så är tydligen inte fallet!! utan här har vi en feg moderator som bryter mot §1.1 stup i kvarten... :angry:

Kolla i "Bästa Partiet" -tråden. Där få jag typ en varning. Jag föreslår att de ska avsätta mej. Ni är också välkomna att skicka PM till admin, eller vad ni vill. Anmäl på bara, det är eran fulla rättighet. Det är möjligt att jag bryter mot någon regel ibland, och då får ni anmäla. Precis som om jag vore vanlig medlem.

Och nej, jag kan absoulut inte reglerna utantill. Så mycket tid känner jag inte för att lägga ner på ett internet-forum. Så, PM:a admin om det är så ni känner.

 

Ska vi försöka fortsätta disskutera sakfrågan nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen har bett dig kunna reglerna utantill, men dom flesta vet nog ungefär var gränsen för personligt påhopp går, men det tycks inte du veta. så nog med kritik mot dig, nu kan vi fortsätta diskutera ämmnet.

 

Raistlin: det är väll själklart att det inte är bush som slåss.... och jag tror inte att han sitter på sitt kontor och dissekerar barn, det är det nog bara Mengele som har gjort.

 

Det är ju inte bush som betämmer att usa ska kriga, utan hela usa:s regering, bush är ingen enväldig diktator, så om ni måste tracka någon i usa låt bush vara och tracka ALLA usa:s ledare, heeeela regeringen.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish: U.S.A kan inte bli anklagat för att gett sig på ett oskyldigt land.

 

Att jämföra Bush med Hitler! då är man ju f*n helt puckad!

Alla anklagar U.S.A för vietnamn grejen, men tänk efter dom som lever i U.S.A idag hade inget med det hela att göra. Dom som gjorde det är antingen döda eller gamla. Man kan ju inte anklaga dom som lever i U.S.A nu utan i stället se på vad deras förfäder gjorde. Det var ju dom som gjorde fel!

Hitler var mer än ett svin! ingen kan jämföras med honom och hans hantlangare. Då vet man inte vad man talar om.

 

Och att en massa människor dör är en helt naturlig sak, även om det är hemskt. Vi har kommit så långt i forskningen att vi nu kan bota sjuka barn i mammans mage, men det är ju inte helt rätt för om alla skulle överleva skulle jorden översvämmas av människor djuren skulle snart utrotas och vi skulle fast ställa våran egen undergång!

Jag ser inte döden som en hemsk sak även om det är hemskt när andra dör. Och det bevisar ju bara att vi alla har ett hjärta och vi har känslor. Att dö är människans mening med livet!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...