0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 DU!!! Men du citerar ju itne och svarar på frågor som inte är ställda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 DU!!! Men du citerar ju itne och svarar på frågor som inte är ställda Nu skiter jag i om jag får en varning. host..Din j*vla idiot, dra härifrån, ingen vill se dig här. skärp dig!! Fattar du inte? Nä trodde inte det heller, då säger jag det igen. Du är en j*vla idiot som inte fattar nått.. Anmäl på nu, jag skiter i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 orrrrrrrrrrrka!! Ingen lyssnar ändå på mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 omg vännernas Krig :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Vänner? Vilka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Eller hur, vadå vänner...? Men iaf, nu tänker jag inte bråka med dig mer. Kom inte med några flera "skämt" så vi kan hålla en normal disskution här.. Back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Tagga ner grabbar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Vänner? Vilka då? jag trodde ni var vänner alltså i fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 0013 och vem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ja vi VAR vänner... Sen skämtade jag lite då fick han damp på mig >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Tagga ner grabbar.. Jag är nertaggad, du ska se mig upptaggad.. Nä skoja, men visst.. Men det är bara, ggrrrr... Han irriterar mig så.. 0013: Skoj? Ha, då säger jag att de jag sa var skoj oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Haha upttaggad fniss mobbat namn :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg