pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Men endå tror du att han finns.. Eller? :P Du är väl en religons hatare kanske.. Du har väl riktat in dig på muslimerna =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) JellyFish: NU har du verkligen gått för långt, KRISTEN!!! jag aldrig i livet avskyr allt som har med religon att göra. JAG AVSKYR GUD! och då kan jag väl för fasiken inte vara kristen! :evil: Du skrev ju att du hatar irakier för att de är muslimer. Borde du då inte hata Amerikanarna för att dom är kristna? Dina argument har sina luckor och du faller däri. Redigerat 11 Oktober 2004 av Jellyfish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 JellyFish: NU har du verkligen gått för långt, KRISTEN!!! jag aldrig i livet avskyr allt som har med religon att göra. JAG AVSKYR GUD! och då kan jag väl för fasiken inte vara kristen! :evil: Jo >______________>Du kanske ska tänka innan du skriver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 f*n vad alla klagar på mig! (och ska jag vara ärlig så skiterjag i det) Jag kan sattsa hela mitt liv på att gud inte finns! Jag hatar allt som har med Gud att göra sedan spelar det ingen roll från villket land dom kommer ifrån. Och det är inte personerna som tror på honom som jag hatar utan bara tron. Och föresten om han finns varför har då så många det förjävligt! Gud är en livlina för dem som känner sig osäkra! Jag har en kompis som är kristen, alla mobbar henne. Men inte jag, jag tycker synd om henne och hjälper henne. (tänk efter själva innan ni anklagar mig) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Du verkar lite osäker själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Mmm... Krystal kan inte Skillja på Kristendom och Gudtro :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 värst vad alla gaddar upp sig mot mig, jämt! NesseN: varför skulle jag vara osäker? 0013: skit samma tycker lika illa om båda två! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 men hur kan du göra det om du inte ens vet vad det är? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Fattar inte vad du menar 0013 men jag kan bara säga att jag tror mer på The Evil One än gud (jag är inte s*tanist) och jag orkar inte bråka med er. ska jag vara ärlig så orkar jag inget!!!!!! :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jag bryr mig inte om jag fick en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Krystal: Tänk efter :) Tror man på Djävulen tror man på Gud ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Men tror man på Gud behöver man inte tro på Djävulen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg