Selene Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 0013: och tvärt om! Jag vet vad gud är, men jag tror inte på honom eller något annat heller. Jag vet bara att det här har spårat ut! Handlade inte det här forumet om Bush, Kerry och Nader? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 NEJ! OM MAN TROR PÅ GUD BEHÖVER MAN INTE TRO PÅ DJÄVULEN :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 0013: Jag menade om man tror på djävulen behöver man inte tro på gud! och jag har ingen lust att bli ovän med någon så varför inte sluta tjafsa, vi tycker olika, okej!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Om man e ont måste man ha en God att kämpa mot annars är man iten ond... Då måste man tro på Gud eller Jesus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Okej! tänker inte bråka bara säga min mening, Eftersom ingen känner gud, jesus eller djävulen så vet man inte vem som är god eller inte! Om dom så finns eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Jo, Krystal. Du har rätt. Back to topic nu. Någon som såg den sista valdebatten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag såg!! bush hade typ en skyddsväst eller sändare på sig! man såg det när man såg ryggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Ytterman: Jag såg den inte, men det var kul när Kerry jämförde Bush med Tony Soprano xD. Såg det på nyheterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 f*n den här tråden är mer intressant än usa valet "kommer krystal att börja skjuta misiler mot molnen?kommer NesseN att sluta snacka illa om alla?och kommer 0013 att sluta skrika?svaret får ni kanske i nästa svar" :lol: men allvarligt här spårar det ut ordentiligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 VA?! Jag skriker inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 sluta spamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Sboy2: ge dig! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg