Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!

Ytterman

Rekommendera inlägg

• Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.

Hur vet du vad jag kan och inte kan ?!? :angry:

Jag tycker att det var rätt att Bush vann för att han har gjort många bra saker (och några dåliga, men det gör alla )

till exempel Irak kriget: Det var helt rätt av Bush att gå in i Irak, även om det kunde ha gjorts på ett bättre sätt, för att undvika att civila blir skadade, men det var ändå rätt av honom, då hans mål var att störta Saddam Hussein och få slut på terrorn i landet....

ändamålet helgar medlen !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Guggo @ 01/12-2004 18:29:25)

Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.

Hur vet du vad jag kan och inte kan ?!? :angry:

Jag tycker att det var rätt att Bush vann för att han har gjort många bra saker (och några dåliga, men det gör alla )

till exempel Irak kriget: Det var helt rätt av Bush att gå in i Irak, även om det kunde ha gjorts på ett bättre sätt, för att undvika att civila blir skadade, men det var ändå rätt av honom, då hans mål var att störta Saddam Hussein och få slut på terrorn i landet....

ändamålet helgar medlen !

Kriget mot terrorismen är ett j*vla skämt, som alrig kommer att fungera. Tror du verkligen att USA någon dag komemr att "knipa alla?" Tror du att någon dag Bush kommer att säga "f*n vad skönt, vi har tagit alla. Ingen kvar."

Nej. Vad USA gör när de bombar, spränger och allmänt beter sej som de gör är att skapa mer o mer terrorister.

Dessutom fanns det inga terrorgrupper i Irak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur kan ni ogilla USA, så otacksamt... om det inte vart för USA hade vi alla varit under tyskt styre ju... usa vann kriget mot tyskland hade usa inte vart med hade hitler och nazismen dominerat europa, hur kul hade det varit...

jellyfish det är bättre att ta några terrorister än inga alls

vet nån om saddam ska dödas? hoppas det... det e också bra att arafat dog... hoppas det går bra för israel...

det e ju bara jag, 0013, krystal och geggo som verkar förstå hur det ligger till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi hade inte alls vart under tyskt styre. Ryssarna hade klarat det.

Och dessutom så hade de ju inte gjort ett piss om inte japanerna hade bombat Pearl Harbour.

Och man kan väl inte stå i tacksamhetsskuld hur länge som helst? Det är typ som att man inte kan tycka synd om judarna hur länge som helst (nu låter jag nazi :P), men så är det. Bara för att något har hänt en, eller att någon gjort nåt för en så kan man inte så i tacksamhet hur länge som helst.

Och det är f*n inte bra att Arafat dog! Det är Palestinas land ffs. Vaaaaaad har Israel där att göra överhuvudtaget?!

Redigerat av Ytterman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...