Dicecursor Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Förra veckan (tror jag) så vaknade jag typ kl. 5 på morgonen. Efter en stund hörde jag ett ljud och undrade vad det var. Jag undrade om det var sängen, men det var det inte, så jag blev jätterädd. :cry: Men det var ju en fluga. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Hade ngn autmatisk strömavbrytare eller ngt shit som gick på timer innan. Så när jag satt här klockan typ 1 på natten så tändes plötsligt en lampa utan att ngn var i närheten. Efter en halvtimme släcktes den igen. Jag tror inte på spöken eller sådant men det var ändå jävligt mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Har väl sett ganska mycce blod å sånt men aldrig sett nåt "läskit" Fast när jag var 14 å var med i gängbråk ficc jag lite stryk av en äldre kille å de va ju lite läskit men har gett igen... Har jag sagt för mycce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 var det bloods?....skoja bara. men har nog aldrig sett något läskigt,kommer inte på nåt nu iaf. aja skriver om jag kommer ihåg nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Öh det var faktiskt "bloods" wannabes asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Troligen den gången jag var i sängen så var det någon som gick omkring i huset (trodde jag), jag trodde det var en inbrottstjuv, visade sig 2 timmar senare att det var syrran som snarkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 kanske inte läskigaste men äkligaste såg en påkörd råtta, det låg inälvor på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Mamma när hon duschade utan att ha låst toadörrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 När vi var på en klass resa vid typ någon kyrka så skulle ja goch min kompis gå in i kyrkan och "chilla" vi var helt ensamma men då när vi gick in då började bänkarna, alla typ skrapa, hoppa svårt att förklara vi sket typ ner oss, det var några polare som hade gömt sig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Var nog på haloween, det var några skitungar som hade fått tag i sånna här RIKTIGT starka strålkastare (många också) och format ljuset till en fladdermus. Och lös rätt upp i himlen, klockan var kanske 23:00-00:00, men endå... En stor j*vla fladdermus mitt uppe i himmeln?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Var nog på haloween, det var några skitungar som hade fått tag i sånna här RIKTIGT starka strålkastare (många också) och format ljuset till en fladdermus. Och lös rätt upp i himlen, klockan var kanske 23:00-00:00, men endå... En stor j*vla fladdermus mitt uppe i himmeln?! Slog du ihjäl dem sen? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 när jag såg en film på youtube när en tjej skulle käka 2 MEGA spindlar eller så var det när jag hittade en död mus i skogen :( nej, nej, nej det var föresten när jag satte på mitt PS2 och skulle köra San Andreas så stog det på TV´n typ Francis AIR Port liberty city 1992 och spar kortet var i 1:an och jag som låg på Las Venturas 3:e uppdrag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.