Sandflygaren Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 hej!jag undrar bara om nån som har en mac tycker att det är dåligt att det inte finns nåra bra spel till det t.ex battlefield eller nåt liknande?? Tacksam för svar!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Själv gillar jag inte Mac. Men det betyder ju inte att det inte finns bra spel till det, och jo Battlefield kan man köa på Mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) e det det ända spelet? :huh: wieerd. Redigerat 7 November 2006 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 nee det går väl inte att köra battlefield på mac??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 I skolan finns det bara mac, så det är det enda vi arbetar med hela dagarna. Tycker inte så mycket om mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 MAC?! Hatar mac!!! Mac är det värsta jag vet! Exempel: Om jag nu går in till Elgiganten, så finns f*n ingen mac där! Finns heller inga macspel där, skärmar, datorer, styrspakar, musar eller tandgentbord!!! Resultat: MAC ÄR URUSELT!!! Bara skit!!! !!! //Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Mac är ingen speldator! Det är en arbetsdator, så jag tror inte nån som jobbar på ett kontor och arbetar med en mac behöver nåt extreme game mouse and what so ever. Men dock gillar jag själv PC mer eftersom jag inte arbetar så mycket på datorn Redigerat 7 November 2006 av PoisoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Alltså idiot är ett starkt ord men jag säger bara att om man jämför något man aldrig har provat och egentligen inte vet något och ändå kan dra en slutsats av det, då är man väldigt nära den gränsen... Det finns några tusen spel så det är ju inte så värst mycket, men du skaffar mac för att du vill ha en bra dator, inte för att du egentligen ville ha en pc som du kan spela spel på. Flyttar till övriga konsoller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 MAC?! Hatar mac!!! Mac är det värsta jag vet! Exempel: Om jag nu går in till Elgiganten, så finns f*n ingen mac där! Finns heller inga macspel där, skärmar, datorer, styrspakar, musar eller tandgentbord!!! Resultat: MAC ÄR URUSELT!!! Bara skit!!! !!! //Apparat1230 låt mig gissa, du har en mac va? :P mac är som sagt innan en arbetsdator och en väldigt bra sådan men oftast är den inte bakåtkompitabel (var så förut iaf) så dom tappade massa kunder på det, men den är fortfarande bättre som "arbetsdator" än PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 battlefeild finns till mac faktiskt MAC ÄGER :D terminalen rular :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 jag har nyss köpt WoW & det står att det fungerar på mac eller inte att det fungerar men påsystem kraven står det att man måste 2000/XP men det står också att man kan ha Mac OS X 10.3.9 så WoW funkar nog på Mac :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg