yoadee Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 Det var ju bra quaked_ess. Så fort jag läste det blev jag lite småskraj och bytte min ip-adress till nån i californinen på något konstigt sätt därefter kom jag på att det bara var ett skämt. Citera
Mezox Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 (redigerat) Men varför lägga det i Humor-forumet, hade det varit allvar hade den knappast legat här, det skulle varit mer trovärdigt om den hade varit i Fuska.se forumet. Redigerat 4 April 2007 av Mezox Citera
Dretskit Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 Den låg i Fuska.se forumet först men sedan efter att alla hade kommit på att det var ett skämt så flyttade admin tråden hit. Citera
Gäst OneDream Skrivet 7 April 2007 Rapport Skrivet 7 April 2007 i början men sedan efter 2-3 minuter så komde ja på att de va första april. Men jag gick lungt runt överallt på fuska.se :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.