knark Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Hoppas att Harry och Ron kommer flygande i Rons bil.Eller varför inte Nessie?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Vi får hoppas att det kommer en myt som håller i gång oss efter sa tro mig när IV kommer glömmer typ alla bort dom andra Gta spelen tills man klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Det kommer säkert finnas några myter eller liknande. Som Crys sa så kommer det nog finnas ett antal Easter Eggs att hitta. jag kan inte påstå att det fanns sådär jätte många på SA. Men nån myt som skulle kunna vara sann är ju Seriemördarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 myter är ju något som någon kommer på och säger det till andra så dem tror och för vidare det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag vill ha många easter egg i spelet elelr kanske inte easter egg utan mer detaljer. HAr alltid gillat små detaljer i spel. Tex i world of warcraft då man spelar tauren och näsringer gupppar verkligen x'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Skulle va kul om nån hoppa från ett hus och tog självmord elr nåt :P Elr om nån skulle fylle köra typ mellan 00:00-02:00 på nåt speciellt ställe :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 (redigerat) Skulle va kul om nån hoppa från ett hus och tog självmord elr nåt :P Elr om nån skulle fylle köra typ mellan 00:00-02:00 på nåt speciellt ställe :lol: En kille som hopar från ett hus fanns i SA, fyllekörning finns det gott om i både GTA VC och SA. Jag skulle tycka att det vore ku latt sprida ett rykte om att man hoppar ned i någon konstig håla som man bar akan komma fram till genom en bugg så kan man hitta en gubbe som säljer kläder och hårfrisyrer som man inte kan hitta någon annanstans. Redigerat 3 Februari 2008 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 De kanske lägger in något från Manhunt spelen typ pigsy elr nåt, kanske så kmr de ta något ur en film som är i en storstad typ världarnas krig ljud elr nåt kanske nån rolig mördare som vill slita halsen av en?? VEM VET?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) [/color] Jag hatar myter. Iallafall på youtube. Man slösar sekunder på sitt liv av att kolla på myter!! :( Redigerat 4 Maj 2008 av Plankan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Tror att folk kommer att komma på en massa falska myter, som leatherface bigfoot och det där sjöodjuret lochness piggsy bilar utan förareoch en massa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Vet inte direkt om det är någon myt, men jag såg en full kille i en bil som skrek och körde rakt in i en bensinstation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag såg fridhetsgudinnans hjärta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg