Slasktratt Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 (redigerat) slasktratts synnerligen sorgliga saknarlista: horulfs toffelfabrikstiden, nessen och raest, egentligen hela 2004-5-5,5-6 och den första julen i chatten. många på sidan som inte ens kan föreställa i sina djupaste drömmar hur mycket tid vi har lagt där de fina stunderna i debattforumet, hobbykommunistdebatter tillsammans med jellyfish, den tiden då man kallade # 21 för rasist och mode var det värsta som fanns och så saknar jag mujo och hans dödsvassa inlägg som alltid satt där dom skulle. tiden innan 2003 då det var en helt annan sida då jag o mina polare satt o gjorde trådar och vilda diskussioner om spel som inte fanns för att få inlägg. (Alla P-11 tänker OMG SHIT HAXORS NU VET JAG VAD JAG SKA GÖRA RESTEN AV SOMMARLOVET) :) minigolfsskymningar med ooie, nf och epaaj och jag saknar zelda online med x0t o de andra. den dagen då jellyfish blev avsatt sin modplats för att ha postat nakenmaterial på en nyårsfest, "full klockan fem på eftermiddan?" Kassler och Kannibalgäddan, tråden "Urinbullar" Runkballen som var den första att få fem varningar utan att skriva ett inlägg :D mitt gamla nick Mellanmjölk som jag tyvärr inte fick använda längre pga internationella trångmål :rolleyes: året då jag själv var "modenator" och gav 30 dagars bann för halvosäkra 1.11 och fick oerhört konstruktiv kritik i PM med oslagbara rader såsom "Skit korv :angry:" och "j*vla slask bajs vf ger du mig altid varning förr jag blir as förbannad på sånnt :angry:" och när man fick ge igen med pungsparkar som "ät lite k*k så blir du lycklig" pippo (och yoto?) i det gamla xboxforumet när ninja gaiden var brand new på marknaden. kan tyvärr inte längre namedroppa bossen men tråden löd hur man skulle besegra denne och många gjorde sig missförstådda med svaret "använd din båge o ta honom bakifrån" =) och mycket, mycket mer Redigerat 20 Juli 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Ett forum till Age Of Conan=P :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Det var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Jag saknar helt klart debatt forumet, finns inte så mycket att skriva inlägg på här längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Det finns ett gf om debatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Öh.. Det.. gamla fuska var väl bättre, inte för att jag kom ihåg så mycket men jag spammade visst för att få fuskarank eller poäng under namnet Mr_X/Mr_Fusk(Som senare byttes till Destiny). Så jag har väl hängt här i 4 år, beroendeframkallande -.-' Redigerat 21 Juli 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 slasktratts synnerligen sorgliga saknarlista: horulfs toffelfabrikstiden, nessen och raest, egentligen hela 2004-5-5,5-6 och den första julen i chatten. många på sidan som inte ens kan föreställa i sina djupaste drömmar hur mycket tid vi har lagt där de fina stunderna i debattforumet, hobbykommunistdebatter tillsammans med jellyfish, den tiden då man kallade # 21 för rasist och mode var det värsta som fanns och så saknar jag mujo och hans dödsvassa inlägg som alltid satt där dom skulle. tiden innan 2003 då det var en helt annan sida då jag o mina polare satt o gjorde trådar och vilda diskussioner om spel som inte fanns för att få inlägg. (Alla P-11 tänker OMG SHIT HAXORS NU VET JAG VAD JAG SKA GÖRA RESTEN AV SOMMARLOVET) :) minigolfsskymningar med ooie, nf och epaaj och jag saknar zelda online med x0t o de andra. den dagen då jellyfish blev avsatt sin modplats för att ha postat nakenmaterial på en nyårsfest, "full klockan fem på eftermiddan?" Kassler och Kannibalgäddan, tråden "Urinbullar" Runkballen som var den första att få fem varningar utan att skriva ett inlägg :D mitt gamla nick Mellanmjölk som jag tyvärr inte fick använda längre pga internationella trångmål :rolleyes: året då jag själv var "modenator" och gav 30 dagars bann för halvosäkra 1.11 och fick oerhört konstruktiv kritik i PM med oslagbara rader såsom "Skit korv :angry:" och "j*vla slask bajs vf ger du mig altid varning förr jag blir as förbannad på sånnt :angry:" och när man fick ge igen med pungsparkar som "ät lite k*k så blir du lycklig" pippo (och yoto?) i det gamla xboxforumet när ninja gaiden var brand new på marknaden. kan tyvärr inte längre namedroppa bossen men tråden löd hur man skulle besegra denne och många gjorde sig missförstådda med svaret "använd din båge o ta honom bakifrån" =) och mycket, mycket mer Orson och Typhoon också :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Det gamla Fuska .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Det gamla Fuska ..Hur mycket minns du av det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Precis det verkar vaar en j*vla massa 12-13 ringar som säger att dem saknar gammla fuska vad kmr dem ihåg egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Jag var typ 9 eller 10 när jag registrerade mig här, och jag kommer ihåg en massa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 slasktratts synnerligen sorgliga saknarlista: horulfs toffelfabrikstiden, nessen och raest, egentligen hela 2004-5-5,5-6 och den första julen i chatten. många på sidan som inte ens kan föreställa i sina djupaste drömmar hur mycket tid vi har lagt där de fina stunderna i debattforumet, hobbykommunistdebatter tillsammans med jellyfish, den tiden då man kallade # 21 för rasist och mode var det värsta som fanns och så saknar jag mujo och hans dödsvassa inlägg som alltid satt där dom skulle. tiden innan 2003 då det var en helt annan sida då jag o mina polare satt o gjorde trådar och vilda diskussioner om spel som inte fanns för att få inlägg. (Alla P-11 tänker OMG SHIT HAXORS NU VET JAG VAD JAG SKA GÖRA RESTEN AV SOMMARLOVET) :) minigolfsskymningar med ooie, nf och epaaj och jag saknar zelda online med x0t o de andra. den dagen då jellyfish blev avsatt sin modplats för att ha postat nakenmaterial på en nyårsfest, "full klockan fem på eftermiddan?" Kassler och Kannibalgäddan, tråden "Urinbullar" Runkballen som var den första att få fem varningar utan att skriva ett inlägg :D mitt gamla nick Mellanmjölk som jag tyvärr inte fick använda längre pga internationella trångmål :rolleyes: året då jag själv var "modenator" och gav 30 dagars bann för halvosäkra 1.11 och fick oerhört konstruktiv kritik i PM med oslagbara rader såsom "Skit korv :angry:" och "j*vla slask bajs vf ger du mig altid varning förr jag blir as förbannad på sånnt :angry:" och när man fick ge igen med pungsparkar som "ät lite k*k så blir du lycklig" pippo (och yoto?) i det gamla xboxforumet när ninja gaiden var brand new på marknaden. kan tyvärr inte längre namedroppa bossen men tråden löd hur man skulle besegra denne och många gjorde sig missförstådda med svaret "använd din båge o ta honom bakifrån" =) och mycket, mycket mer Orson och Typhoon också :-D stämmer bra det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.