Northwest Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite. Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite. Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc. Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Finns i princip ingen islamsk stat med vettiga mänskliga rättigheter. Enda landet som verkar vara hyffsat är Israel, tänk, de har pressfrihet... till viss del. Men de är ju i majoritet judiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Libanon då? Var på någon film på youtube nån från Libanon sa att Libanon var ett paradis jämfört med Sverige. :lol: Men det låter ju lika sant som att Ryssland är världens minsta land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) Dubai (kanske inte ett eget land, men ändå)? Kuwait? Redigerat 3 Juni 2009 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite. Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc. Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis. Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite. Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc. Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis. Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg? Att det är onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Kort sagt, låt Islam styra landet och se mänskliga rättigheter, pressfrihet, religionsfrihet, åsiktsfrihet och yttrandefrihet flyga ut genom fönstret. Så är det i princip alla länder som styrs under en islamsk regering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Observera dock att i princip alla islamistiska extremister inte "följer" islam, och fördöms av "riktiga" muslimer. Det står ingenting om att kvinnor måste bära slöja inom islam. Trots det så är det i princip standard i de flesta muslimska länder. Det faktum att många islamistiska länder inte är så bra beror på att makthavarna är dumma i huvudet, inte att de har islam som statsrelegion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite. Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc. Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis. Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg? Nja, det är faktiskt sant att de säljer biljetter och skickar inbjudningar till hängningar och stenkastningar ute på stora arenor. Överklassfolk blir ofta inbjudna till dessa. Vet inte hur vanligt det är just idag, denna information fick jag ju för ett par år sedan, men tvekar på att så mycket hänt sedan dess. Redigerat 3 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Som J A G ser det, så tycker jag t.ex bibeln är en novell. Och att olika religioner har gått från person till person & nu har vi det så. ( Någon har kommit på allt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite. Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc. Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis. Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg? Nja, det är faktiskt sant att de säljer biljetter och skickar inbjudningar till hängningar och stenkastningar ute på stora arenor. Överklassfolk blir ofta inbjudna till dessa. Vet inte hur vanligt det är just idag, denna information fick jag ju för ett par år sedan, men tvekar på att så mycket hänt sedan dess. Jag vet, jag har själv läst om det. Sådant är tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.