Hoppa till innehåll

Religion


kola_king
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 455
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite.

 

Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc.

Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite.

 

Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc.

Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis.

 

Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite.

 

Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc.

Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis.

 

Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg?

 

Att det är onödigt?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Observera dock att i princip alla islamistiska extremister inte "följer" islam, och fördöms av "riktiga" muslimer. Det står ingenting om att kvinnor måste bära slöja inom islam. Trots det så är det i princip standard i de flesta muslimska länder.

 

Det faktum att många islamistiska länder inte är så bra beror på att makthavarna är dumma i huvudet, inte att de har islam som statsrelegion

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite.

 

Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc.

Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis.

 

Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg?

 

Nja, det är faktiskt sant att de säljer biljetter och skickar inbjudningar till hängningar och stenkastningar ute på stora arenor. Överklassfolk blir ofta inbjudna till dessa.

 

Vet inte hur vanligt det är just idag, denna information fick jag ju för ett par år sedan, men tvekar på att så mycket hänt sedan dess.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlåt om jag stör lite i eran diskussion,men jag kom och tänka på en sak när jag satt och filosoferade lite.

 

Finns det något "Lyckat" Islamistiskt land?då menar jag sjukvård skola etc.

Ja, de har ju flera lyckade Events. Biljettförsäljningen till hängningar och stenkastning innan fotbollsmatcher osv är ju ganska poppis.

 

Verkar som någon på Fuska.se inte försår ironi, eftersom detta inlägg blivit anmält. Vad var det som var fel med detta inlägg?

 

Nja, det är faktiskt sant att de säljer biljetter och skickar inbjudningar till hängningar och stenkastningar ute på stora arenor. Överklassfolk blir ofta inbjudna till dessa.

 

Vet inte hur vanligt det är just idag, denna information fick jag ju för ett par år sedan, men tvekar på att så mycket hänt sedan dess.

 

Jag vet, jag har själv läst om det. Sådant är tragiskt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...