Dave37 Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Tro det eller ej, men all världens kunskap ligger inte i klipp på youtube.inte heller står den att finna bland statliga, kommunala etc. källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Det är vanligt att folk förnekar det för att det låter otroligt och löjligt, vet inte om det stämmer in på dig. Dumt att påstå något som du inte vet stämmer. Det är ju det som konspirationsteoretiker håller på med hela tiden. Nja, de är mer övertygade om att de känner till en ond konspiration och har "avslöjat" sanningen. Så vitt de vet så är det sant, fast det handlar väl mer om att de har försett sig på youtube-klipp som har satt griller i huvudet på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Svara på mitt förra inlägg. Man kommer ingen vart om man tjatar på att den andra är hjärntvättad speciellt när jag "vet" att du är hjärntvättad och du "vet" att jag är hjärntvättad. Redigerat 11 Augusti 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 På en någorlunda annan front, vad tycker ni som förnekar det här(hej guggo) om den information som släpps från diverse rebellgrupper(whatever) i Irak, om "green card soldiers", immigranter som lovas hem i USA ifall de kommer och slåss för dem, sedan när de dör så dumpas deras kroppar i sanden i Irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper.Det har lite att göra med hur kropparna behandlas, det har att göra med det faktum att man exploaterar fattiga genom att erbjuda dem hem i USA("Land of the free, home of the brave", "American dream", etc.) mot en "gentjänst", dessutom ljuger man om att det inte skulle vara farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Kör en Copy-Pasta från en msn konversation jag hade med en vän från Storbritannien. Well, there's loads of people that can "prove" that stuff happened or will go down a certain way. But there's always just as many people that can "prove" that things happened or will go down the opposite way. So until someone shows me bulletproof evidence that something happened or will go down a specific way. I'm not gonna part with either side regarding anything unless i strongly believe something myself without having a bunch of possible bullshit shown to me. The two sides are often the same, one side is called "The Retards" and the other side is called "The Scientists". And since neither of those two are reliable sources I'm sticking to what i believe myself without being brainwashed by either part. Not like there's anything on the Internet that you can really rely on anyways. Om det är någon som inte förstår och absolut jätte-gärna vill läsa så översätter jag i guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper.Det har lite att göra med hur kropparna behandlas, det har att göra med det faktum att man exploaterar fattiga genom att erbjuda dem hem i USA("Land of the free, home of the brave", "American dream", etc.) mot en "gentjänst", dessutom ljuger man om att det inte skulle vara farligt. Bismilah arahman, salam alekom I hemlandet begraver vi kroppar precis som Sverige och USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper.Det har lite att göra med hur kropparna behandlas, det har att göra med det faktum att man exploaterar fattiga genom att erbjuda dem hem i USA("Land of the free, home of the brave", "American dream", etc.) mot en "gentjänst", dessutom ljuger man om att det inte skulle vara farligt. jag tror dom flesta som blir militärer,partisaner,terrorister,frihetskämpar vet att det inte är helt riskfritt att kriga. +Kul att se att Saddam är tillbaka B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 jag tror dom flesta som blir militärer,partisaner,terrorister,frihetskämpar vet att det inte är helt riskfritt att kriga. +Kul att se att Saddam är tillbaka B) med betoning på "flesta", skilt från "alla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper. Det har lite att göra med hur kropparna behandlas, det har att göra med det faktum att man exploaterar fattiga genom att erbjuda dem hem i USA("Land of the free, home of the brave", "American dream", etc.) mot en "gentjänst", dessutom ljuger man om att det inte skulle vara farligt. jag tror dom flesta som blir militärer,partisaner,terrorister,frihetskämpar vet att det inte är helt riskfritt att kriga. +Kul att se att Saddam är tillbaka B) Uppenbarligen, men det är fortfarande exploatering. USA använder sig av det faktum att de är fattiga och bor i länder som rövknullats av kapitalism. Vet inte hur du binder in partisaner, terrorister och frihetskämpar in i det här då de inte har något att göra med saken, eller ja, USA är ju terrorister till grund och botten så jag antar att det har att göra med det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 vad ska dom annars göra av dom? det är många kroppar från död soldater som begravs i fält,speciellt legosoldater och special trupper. Det har lite att göra med hur kropparna behandlas, det har att göra med det faktum att man exploaterar fattiga genom att erbjuda dem hem i USA("Land of the free, home of the brave", "American dream", etc.) mot en "gentjänst", dessutom ljuger man om att det inte skulle vara farligt. jag tror dom flesta som blir militärer,partisaner,terrorister,frihetskämpar vet att det inte är helt riskfritt att kriga. +Kul att se att Saddam är tillbaka B) Uppenbarligen, men det är fortfarande exploatering. USA använder sig av det faktum att de är fattiga och bor i länder som rövknullats av kapitalism. Vet inte hur du binder in partisaner, terrorister och frihetskämpar in i det här då de inte har något att göra med saken, eller ja, USA är ju terrorister till grund och botten så jag antar att det har att göra med det här. jag skrev till terrorister och etc för att jag vet att folk här inte skiljer på militära förband och terror organisationer,och att man definierar terrorist olika.Något som du och jag uppenbarligen gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.