Vega Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Ja, WASD ska vara Moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Naturligtvis ska han inte vara moderator om inte admin anser det.Kom inte och gnäll om nått annat som är dåligt på fuska då, för det är ju så som admin anser att det ska vara. http://fc07.deviantart.com/fs47/f/2009/179/d/4/argument_invalid_by_Aoixin.jpg @cookieman: det är inte alls jobbigt att "rösta om". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Varför gör ni inte en vanlig omröstning? Folk kanske vill vara anonyma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Naturligtvis ska han inte vara moderator om inte admin anser det. Kom inte och gnäll om nått annat som är dåligt på fuska då, för det är ju så som admin anser att det ska vara. http://fc07.deviantart.com/fs47/f/2009/179/d/4/argument_invalid_by_Aoixin.jpg @cookieman: det är inte alls jobbigt att "rösta om". Lite skillnad på funktionalitet och medarbetare, you know. http://pici.se/pictures/gPbzFneQA.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Om han inte vill, såklart inte. Om han vill: Ja, jag tycker att han borde bli moderator igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Ja, han var en bra moderator. Men om han inte vill, så behöver han ju inte. Men jag vill ha han tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Ja, han var en bra moderator. Men om han inte vill, så behöver han ju inte. Men jag vill ha han tillbaka. Dito! Mitt svar blir... ...Ja, WASD ska få bli moderator ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Det borde vara upp till honom, då admin inte hade bra skäl till att avsätta honom. Om WASD tycker att det är skönt att slippa ansvaret så: WASD ska ej vara moderator! Om han vill komma tillbaka, vilket jag inte tror; Ja, WASD ska få bli moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jag har själv varit moderator, på forum.travian.se. Som moderator hade jag nära kontakt med administratören för Travian Sverige. Min forumsadmin var väl inte mycket att ha, men den "högsta" adminen (förutom Tyskland), var verkligen en person jag litade på. Jag såg, till skillnad från medlemmarna, alla val hon gjorde, och hur hon tänkte. Hon gjorde aldrig fel enligt mig. Hennes beslut var riktiga och genomtänkta, likaså tror jag att Admin på fuska.se gör rätt val när han gör ett val, som i detta fallet avsätta WASD. Man blir inte Admin om man inte är en Admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jag har själv varit moderator, på forum.travian.se. Som moderator hade jag nära kontakt med administratören för Travian Sverige. Min forumsadmin var väl inte mycket att ha, men den "högsta" adminen (förutom Tyskland), var verkligen en person jag litade på. Jag såg, till skillnad från medlemmarna, alla val hon gjorde, och hur hon tänkte. Hon gjorde aldrig fel enligt mig. Hennes beslut var riktiga och genomtänkta, likaså tror jag att Admin på fuska.se gör rätt val när han gör ett val, som i detta fallet avsätta WASD. Man blir inte Admin om man inte är en Admin Jo, man blir admin om man skapar en sida/forum. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Ja, WASD ska vara Moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Nja, jag säger Nej för att jag litar på Admin vår- Trots att det inte skulle vara WASD som skulle försvunnit om jag fått plocka bort någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg