Hoppa till innehåll

Mona Sahlin Vs Fredrik Reinfeldt


Layton

Rekommendera inlägg

  • Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Folkpartiet

 

såatteh, Reinfeldt hade fått min röst då Mona Sahlin är någon helvetisk art från en annan livsdimension.

 

Det enda bra piratpartiet har att komma med är väl att de vill ta bort FRA-lagen. Sen vet jag inte om de har något annat att komma med? Info?

 

Det vill miljöpartiet också.. :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men miljöpartiet vill införa trängselskatt och sparka ut alla förare av fossila bränsledrivna fordon.

 

Ja, men jag sa bara att Piratpartiet inte är originella som vill få bort FRA.

Har för mig att MP även vill få bort Ipred.

 

Så PP har inte det med FRA/Ipred som en egen tanke och punkt.

 

Sen tycker jag att MP's politik är väldig konstig och att dem är så besvärliga när de inte vet om de ska vara röd-gröna eller blåa hahaha.

 

Folkpartiet Liberalerna är allt jag säger!

 

Luminary; Vänsterpartiet var en gång i tiden det kommunistiska partiet ;o

Men alla partier som vill få bort fra/ipred är bra då det var usla grejer att införa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men miljöpartiet vill införa trängselskatt och sparka ut alla förare av fossila bränsledrivna fordon.

Mm jag har läst och hört lite om det. Det låter helt idiotiskt då typ över hälften av Sveriges befolkning bor ute på landet där man är ganska beroende av sina bilar.

 

Varför hatar alla Mona för? Säkert bara för att hon är en kvinna... <_<

 

Jag stör mig på alla dumma puckon som håller på och tjötar om Mona och den förbaskade Tobleronen som hon köpte för 1000 år sen. Alla har vi ju fan gjort misstag. Tänk på allt som kom fram i förra valet där partiledarna inte betalade sin Tv-avgift och hade svart städhjälp? Lägg ner för fan.

Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på alla dumma puckon som håller på och tjötar om Mona och den förbaskade Tobleronen som hon köpte för 1000 år sen. Alla har vi ju fan gjort misstag. Tänk på allt som kom fram i förra valet där partiledarna inte betalade sin Tv-avgift och hade svart städhjälp? Lägg ner för fan.

Fast nu handlade det ju om att hon hade för riksdagens pengar gjort privata inköp på över 50.000 kronor, haft en svart-anställd dagmamma åt sina barn, inte betalat tv-licens, inte betalat mängder av parkeringsböter, hamnat hos kronofogden, köpt saker åt sina barn och inte betalat osv.

 

Så..eh...det handlar om lite mer än de två toblerone-godisarna som hon köpte (och som gav skandalen dess namn).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på alla dumma puckon som håller på och tjötar om Mona och den förbaskade Tobleronen som hon köpte för 1000 år sen. Alla har vi ju fan gjort misstag. Tänk på allt som kom fram i förra valet där partiledarna inte betalade sin Tv-avgift och hade svart städhjälp? Lägg ner för fan.

Fast nu handlade det ju om att hon hade för riksdagens pengar gjort privata inköp på över 50.000 kronor, haft en svart-anställd dagmamma åt sina barn, inte betalat tv-licens, inte betalat mängder av parkeringsböter, hamnat hos kronofogden, köpt saker åt sina barn och inte betalat osv.

 

Så..eh...det handlar om lite mer än de två toblerone-godisarna som hon köpte (och som gav skandalen dess namn).

 

Vafan har toblerone med politik att göra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på alla dumma puckon som håller på och tjötar om Mona och den förbaskade Tobleronen som hon köpte för 1000 år sen. Alla har vi ju fan gjort misstag. Tänk på allt som kom fram i förra valet där partiledarna inte betalade sin Tv-avgift och hade svart städhjälp? Lägg ner för fan.

 

Fast nu handlade det ju om att hon hade för riksdagens pengar gjort privata inköp på över 50.000 kronor, haft en svart-anställd dagmamma åt sina barn, inte betalat tv-licens, inte betalat mängder av parkeringsböter, hamnat hos kronofogden, köpt saker åt sina barn och inte betalat osv.

 

Så..eh...det handlar om lite mer än de två toblerone-godisarna som hon köpte (och som gav skandalen dess namn).

 

Vafan har toblerone med politik att göra?

 

mona muslim köpte toblerone för skattebetalare pengarna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...