WASD Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Ja det var den sidan jag menade, vem var det som gjorde den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Median. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Jag fattar inter iktigt det här med FILD. Drömmer man bara att man går ur sängen? Haha, det kanske är jag som är trög men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Verkar ju rätt läskigt med att vara en van lucid drömmare. Då måste du ju göra "verklighets checkar" väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Jag gör de ganska sällan. Erfarna LDare brukar få LDs utan att göra RC i dem ibland, som jag. Mina senaste LDs har inte varit av RCs utan det har bara blivit LD liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Jag antar att det är ett gott tecken att mina drömmar verkar bli tydligare och jag kommer ihåg de lite bättre när jag vaknar nu? Redigerat 16 Juni 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Ja det är klart. Ett tips är att tänka några minuter på vad du drömde när du vaknar så förbättras drömminnet. Om man vill kan man också skriva ner allt man drömmer som en dagbok så förbättras det ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Den där dagboken ska jag nog börja med. Det kan också vara intressant att komma tillbaks till det senare och se vad för konstiga saker man har drömt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 lucid drömmar verkar coola...måste vara roligt ibland...tänk så hatar man nån också är man gud och utplånar dom B) äsch...det är jobbigt att vara i en lucid dröm som man faller i direkt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 äsch...det är jobbigt att vara i en lucid dröm som man faller i direktVa? Har du haft en LD nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 minns inte riktigt...hade det nån gång att jag fallde ner i ett hål och var riktigt rädd...det kändes som att jag var rädd och föll...det är det ända jag minns...och tror jag har haft en sömnparalys eller kanske ld för något tag sen...jag vaknade tidigt och jag blundade men jag frös...och bestämde mig för att klockan var mycket och vaknade...bruka bestämma mig för att vakna också gör jag det edit:nu minns jag en sak till jag var lite lugn också för jag övertalade mig själv att det var en dröm:och visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Man är inte rädd för något i en "äkta LD", möjligen att drömmen ska ta slut :P Att falla kan vara skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.