Nissebils Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 1. Röker du eller har du testat? Nej och nej, lär väll testa nån gång 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Nej, men om dom röker där man inte får röka T.ex. inomhus på allmän plats 3. Tycker du att rökning ska förbjudas? Vet inte 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? Troligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 1. Röker du eller har du testat? Nej, har aldrig kommer aldrig. 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Ja, jävligt störd då det även är dåligt för mig som går brevid. 3. Tycker du att rökning ska förbjudas? Ja, helt och hållet är helt emot rökning. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? Nja, vet inte riktigt. Hoppas inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 1. Röker du eller har du testat? Nej, och jag hoppas att jag aldrig gör heller. 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Faktiskt så blir jag inte det. Jag respekterar att det finns folk som vill röka sina giftpinnar, och det är ju inte förbjudet ännu. 3.Tycker du att rökning ska förbjudas? Som jag skrev så respekterar jag att det finns de som gärna vill röka, men jag tycker ändå det borde totalförbjudas. Rökning kostar bara onödigt mycket pengar och det förstör ens lungor. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? Rökning kan man inte säga har uppfunnits, det är som att säga att springa har uppfunnits. Både är verb, men olika böjningar. Att röka rullade pinnformade pappersrullar stoppade med tobak är något som har uppfunnits, och jag tror faktiskt det hade godkänts om det uppfunnits idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Faktiskt så blir jag inte det. Jag respekterar att det finns folk som vill röka sina giftpinnar, och det är ju inte förbjudet ännu. 3.Tycker du att rökning ska förbjudas? Som jag skrev så respekterar jag att det finns de som gärna vill röka, men jag tycker ändå det borde totalförbjudas. Rökning kostar bara onödigt mycket pengar och det förstör ens lungor. Om du verkligen respekterar rökare och deras val av livsstil borde du kanske inte propagera för ett förbud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Han menar väl att bara för att han respekterar dem som röker betyder det väl inte att det är rätt, eller bra för dem. Det bästa är ju om de slutar, för sin egna skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 1. Röker du eller har du testat? - Någon enstaka gång på fest, mest som en social grej. 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? - Nä, inte direkt. 3.Tycker du att rökning ska förbjudas? - Jo, de är bäst så. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? - Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Om du verkligen respekterar rökare och deras val av livsstil borde du kanske inte propagera för ett förbud?What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 1. Röker du eller har du testat? - Nix, kommer aldrig börja 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? - Kan vara irriterande om man har en dålig dag, eller om dom röker för nära en så att man doften 3.Tycker du att rökning ska förbjudas? Nej, det är upp till var och en att avgöra om dom vill röka eller ej, myndigheterna kan inte förbjuda allt som skadar oss, isf är det lika att dom låser in varje individ naken i ett madrasserat rum 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? - Knappast troligt, politikerna hade förbjudit det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 1. Röker du eller har du testat? Nej, fick se min farfar dö efter mer än 50 års rökning så jag känner mig inte så manad. 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Nej, dom får göra det bäst dom vill. 3. Tycker du att rökning ska förbjudas? Lika bra att göra det. 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? förmodligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 1. Röker du eller har du testat? Ibland 2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? Nej 3. Tycker du att rökning ska förbjudas? Vet inte riktigt 4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? Tveksamt, tippar på nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 isf är det lika att dom låser in varje individ naken i ett madrasserat rumVaaa? Gör dem så eller? Låser in rökare i ett madrasserat rum naken, vad skulle det leda till?Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Japp,det är det enda sättet där man kan vara säker på att personen verkligen slutar röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.