pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) Mmm duja (snor ett av dina uttryck *mwhaha*...) Om jag inte är klok, vad är du då? En liten unge som knappt lärt sig gå och dreglar sig igenom dagarna? EDIT: missa en parantes, och ska sluta snacka med snubben ovanför. Redigerat 7 Oktober 2004 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 KOLLA!!! Nu har du spårat ur EN TILL TRÅD >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du har så fel 0013..De va du som fick det att spåra. Men nu Back To Topic. Om nu Bush skulle bli vald igen kommer han säkert starta ett nytt krig för att få makt. Och så många oskylldiga människors liv han har tatt finns det inget straff hårt nog. Det är iallafall min åsikt om Bush. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Nej! Han började leka Cool och ljuga och däga att han var klok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Ingen och då menar jag ingen på den här jorden är oskyldig alla är inerst skitar och ingen förtjänar att dö mer än någon annan alltså irakier är inte ett dugg mer värda än amerikaner, svenska , norrmän m.m :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Nä, men du verkar ju tycka att amerikanerna är mer värda än alla andra.. Och irakierna är lika mkt värda som alla andra på jorden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 vem verkar göra deT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Krystal... Men du kanske oxå tycker det, vad vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Vem snackar du Med >__________>? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Inte är det Bush och Amerika som dödar alla oskyldiga i Irak!!!! Det är ju Irakierna som dödar varandra med en massa terrordåd, dom ger sig på varandra och dom dödar Amerikanerna som är där för att hjälpa till inte bryr sig teroristerna från irak sig om sitt eget folk dom har ju ihjäl flera hundra oskyldiga per dag bara för att dom gillar bråk! NesseN: är du verkligen stolt över vad du själv säger??? Hur kan du sitta och tycka att flera amrikaner ska dö, du kan ju inte vara så klok. Dom Amerikaner som är i Irak är där för att hjälpa till att bygga upp igen, dom forslar dit mat och ser till så att det går att dricka vattnet, men i stället för att få tack så blir dom dödade av bomber som terorister från Irak har lagt ut e det riktigt rätt!!! dom kvinnor och män som är i Irak har åkt ditt för att hjälpa till och tjäna sitt hemland. Och hur tror du det käns för de anhöriga hemma i Amerika när dom får höra att någon dom älskar har dött??? Hur skulle du känna om någon kom hem och berättade att din pappa/mamma hade dött av en bilbomb i Irak, och att du sedan får höra att fler borde ha dött från ditt land???? Visst många oskyldiga, Irakier har dött av saker som Amerika har gjort. Men man kan se det på ett sätt Bush startade kriget av två anledningar för att hämmnas terror dådet mot world trade center och för att hjälpa irakierna! Inte utrotade Hittler judar och Zigenare, m.m för att dom behövde det, det ser jag som en värre sak en det lilla krig som amerika startade!!! (det här blev långt men jag vill få med min mening) terroristerna ska man inte kala irakiska folket hahahaha looool dem vill hjälpa va för att dem skulle hitta saddam så dödade dem runt 1000 människor dem har hittat han nu dem har ingen anledning längre att vara kvar där j*vla rassar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) wow det har ju räddat världen.. <_<fyfan ni är rasister ska jag kalla er hela tiden.jag hoppas bush får en grym död.hoppas alla länder anfaller han .plus att 0013 och max99 är typ hans berömare så jag hoppas dem strycker med. Redigerat 8 Oktober 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Vem snackar du Med >__________>? Fortfarande Krystal, vad är ditt problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg