Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!

Ytterman

Rekommendera inlägg

Vissa gillar inte bush, vissa gillar honom och vissa är allmänt dumma i huvudet! ;)

ja som håller med att göra världen till h*lvete j*vla rasister dem är dem har krigat hundra tals gånger.mest mot Afrika.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(0012 @ 10/10-2004 17:54:13)

men jag tycker inte om bush så jag fattar inte varför du säger så om mig 0012

du säger han har räddat världen´.han har gjort ett land till h*lvete.har dem redan haft valet av John kerry och Guorg bush

vad i helsike snackar du om?????

jag var ju sarkastisk när jag sa så!!!!

han har inte gjort ett enda skit förutom att starta ett jävligt dumt krig!!!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NesseN: sa inte att du var dum i huvudet bara att vissa är det och då på pekar jag inte dig som dum i huvudet.

ALLA FÅR TYCKA SOM DOM VILL!!! OCH JAG SJÄLV GILLAR VARKEN KERRY ELLER BUSH DOM E LIKA STORA KÅL SUPARE BÅDA TVÅ!!!!

men jag gillar inte heller irakier för dom e muslimer oh det kan jag inte me, det är en så mysko tro enligt min mening. Men jag har annars inget emot något folk slag varken irakier, norrmän, m.m :lol: (NesseN: Har ingen lust att bråka med dig mer, lättare om vi slutar att tjafsa med varandra och håller en trevligare ton!) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehh! faktiskt ingen aning men det var onödigt (man är väl på fuska. se för att få hjälp och för att ha kul med andra) något i den stilen!

Jag kan vara jävligt envis men jag vill inte bli ovän me nån! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NesseN: sa inte att du var dum i huvudet bara att vissa är det och då på pekar jag inte dig som dum i huvudet.

ALLA FÅR TYCKA SOM DOM VILL!!! OCH JAG SJÄLV GILLAR VARKEN KERRY ELLER BUSH DOM E LIKA STORA KÅL SUPARE BÅDA TVÅ!!!!

men jag gillar inte heller irakier för dom e muslimer oh det kan jag inte me, det är en så mysko tro enligt min mening. Men jag har annars inget emot något folk slag varken irakier, norrmän, m.m :lol: (NesseN: Har ingen lust att bråka med dig mer, lättare om vi slutar att tjafsa med varandra och håller en trevligare ton!) ;)

En äkta kristen, inte sant? Förtrycker andras religioner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...