Gäst Skellington Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Har inte kört ettan, men tvåan verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Jadå... Dvärgar, Svartalver(Från första filmen i Moria), Alver & Pirater tror jag. Man ska ju kunna bekämpa strider ut till havs. Och denna gång är det att man väljer vilket land man vill ta över. Det blir inte att man måste välja de och de för att komma vidare. Det är mycket mer att spelaren får bestämma och tänka ut sin strategi själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har förbokat bfme2 nu håller jag på att vänta ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 om man kan bygga egna hjältar kommer det kännas rättså nice att göra sig själv ute på slagfälet till att slakta fiender :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag tror att tvåan kommer att bli bättre än ettan med alla förbättringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 1an var inte så kul 1an var så simpelt!!! men på 2an kan man ha eett helt elf,dvärg lag!? ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Ja. Att göra en egen hjälte är inte begränsat till multiplayer tror jag. Det skulle förvåna mig om man ska kunna använda dom i multiplayern pga att dom blir så fruktansvärt bra om man har ett hjälte-grott troll på lvl 10 som kan trolla. Hoppas min dator kmr palla nya spelet! .:' Officiell Sida ':. [EDIT] Jadå... Dvärgar, Svartalver(Från första filmen i Moria), Alver & Pirater tror jag. Man ska ju kunna bekämpa strider ut till havs. Och denna gång är det att man väljer vilket land man vill ta över. Det blir inte att man måste välja de och de för att komma vidare. Det är mycket mer att spelaren får bestämma och tänka ut sin strategi själv. Det beror på vad du menar med pirater. Man kommer kunna vara "Corrupted Men". Det är snubbarna med Mûmakill. Alla lag kmr att kunna ha skepp. Redigerat 5 Februari 2006 av Elite Commander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Jag gick in på en sida och tänkte boka spelet men då såg jag att det fanns två olika slaget om midgård 2. Det ena hette slaget om midgård 2 och det andra slaget om midgård 2 collectors edition. Vad är det för skillnad? Redigerat 5 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Collectors edition brukar vara ett finare packet, kanske nån bonus skärmsläckare/bakgrund och ibland en bana eller två extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 aha men då är det nog dyrare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mi egen hjäte......... då ska jag vara en dvärg med typ det bästa och slakta orcs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 ja gick in på en sida och kolla trailern asså det verkar helt... :cool: t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.