xpliT Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Mm, kolla sidan högre upp. Där finns det fler än en trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jo jag har fått lite mer uppfattning om spelet. Har själv provspelat det nu och allt. Riktigt roligt faktiskt. Man känner direkt att det har uppdaterats men samma känsla har man kvar som på gamla spelet. Skit grymt att kunna bygga murar och alla dess ting. Även att man kan "Assassinate" speciella hjältar med sin egen. Låter riktigt skoj. Såg en film om hur de smög sig bakom fiendens linje och smög sig in från andra sidan. Likt ninjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 hur har du redan kunnat testa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) han har laddat hem det kanske... Redigerat 7 Februari 2006 av Seler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jo jag har fått lite mer uppfattning om spelet. Har själv provspelat det nu och allt. Riktigt roligt faktiskt. Man känner direkt att det har uppdaterats men samma känsla har man kvar som på gamla spelet. Skit grymt att kunna bygga murar och alla dess ting. Även att man kan "Assassinate" speciella hjältar med sin egen. Låter riktigt skoj. Såg en film om hur de smög sig bakom fiendens linje och smög sig in från andra sidan. Likt ninjor. Mm, men det är bara Corrupted Men som kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Slaget om Midgård 2 kommer nog bli ett väldigt bra spel, vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 det kommer äga alla andra sagan om ringen spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Dvärgar, alver och vättar kan man vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Dvärgar, alver och vättar kan man vara Goblins annars, fast det är ju på engelska... Men jag tycker att man inte ska översätta saker från Sagan om Ringen till svenska. T.ex jag säger aldrig Isengård utan Isengard. Aja, back to topic.Man kommer att kunna vara Men of the West, Goblins, Dwarfs, Elves, Mordor och Isengard, totalt sex lag. På svenska är det: Män av Västern (Rohan Och Gondor), Vättar, Dvärgar, Alver, Mordor och Isengård (<- det har är ett undantag från min gyllene regel som jag har skrivit där uppe <-). Desseutom så finns det ett nytt slags troll, Mountain Troll (Bergs Troll) som är nästan 50% större än Grott Trollen i filmerna. Gå in Här! Det är den officiella sidan till TBFME II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag är 110 på att bfme2 kommer äga alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) online spelet kommer bli askul också. tänk hur många nya banor det kommer komma sjöslagen tycker ja verkar coola Redigerat 14 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag har läst väldigt mycket om BFME2 och det verkar bara massa bra grejer! En av dom är att om man får tag på rngen i ett battle så kan man bygga/göra/födda SAURON!! det är mordors grymaste krigare! Goblins/vättarna kan föda drakar och bergs troll Alver kan föda "gående träd" (fick hjärnsläpp) Dom andra vet ja ej. Verkar som ett bra spel! www.ign.com kolla på videosarna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.