Aircondition Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) enter kallas "de gående träden" :P ja ska betälla det ikväll!!! :) :P :D Redigerat 14 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Ja, Lungt att man måste ha det där! Men då måste man nog uppgradera "burken" lite först :P Det ser otroligt roligt ut. Men vet ni om man måste spela enligt filmen. Att boromir dör osv? Hoppas inte det. Ettan var ett av dom spelen jag tillbringat mest tid framför. Och jag lär tillbringa mer tid framför tvåan. Men finns det någon lista på vilka hjältar som finns med? Hoppas iallafall att Legolas, Aragorn, Gimli med mera finns med. Kommer man att få spela i Helm's Deep & Minas Tirith och dom klassiska slagfälten i Sagan om ringen trilogin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 På trailern på ea sverige är det insektsmänniskor med träklubbor som är med vättarna vilka e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 BadSanta963: Det är vättar/svartalver som rider på spindlar. Orzon: Nej, man behövde inte göra det i ettan och då tror jag inte att EA skulle vara så otroligt dumma så att dom ändrade på det. Jag vet inte om man kommer kunna spela Fälttåg (Campaign) i tvåan. Man kommer att kunna använda 3D kartan till att spela vanligt. Alla gammla hjältar kommer att vara med plus massor av nya som Elrond och Sauron. ludzon: Om du har hört det av en kompis så tror jag inte att det med att man måste hitta ringen är sant. Det är som om man måste hitta Aragorns svärd Andúril för att kunna göra honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 man ska kunna köra fälttåg i tvåan också, asså kolla på länken som nån la in innan där fanns massor av trailers :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag är j*vligt spänd och förväntansfull på 2an! Läste PC Gamer nummret och tyckte det stod mycket intressant. Det stod att 2an skulle mer vara baserat på böckerna än filmerna, så lite förväntansfull e man. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) ludzon: Om du har hört det av en kompis så tror jag inte att det med att man måste hitta ringen är sant. Det är som om man måste hitta Aragorns svärd Andúril för att kunna göra honom.[/color] <{POST_SNAPBACK}> Ludzon har delvis rätt gollum kommer springa runt på banorna och när man hittar honom kan man döda honom och ta ringen och sen ta tillbaka den till huvudbyggnaden då kan man som de "goda" bygga Galadriel :gitarr: och de "onda" bygga Sauron. :cool: Och ja spelet kommer äga sönder allt på denna jord :D Redigerat 15 Februari 2006 av Nemerlon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 ungefär det ja, asså man kan nästan helt själv kontrollera hur ens bas ska se ut så man kan bygga ett slott över hela kartan. det har ju kommit tre nya lag man kan va. bygga sin egen hjälte. riktigt häftiga nya enheter. stora sjöslag. säkert mycket mer men det är mest det här ja har hört om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Ja. Riktigt skönt och det är annorlunda sätt att fixa fönödenheter till lägret. Fick över 30 000 då jag spelade mot datorn via demot och drog fram ett j*vla starkt försvar med murar och allt. Men att förboka det för mig blir det inte. Mer att jag väntar på att priset ska sänkas eller att jag försöker få polarn att köpa det och sedan få låna det av honom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 ja har förbokat det och idag ska ja ladda ner beta demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 detta spel kommmer slå ettan men det väcker inte mitt intresse riktigt efter som jag tycker att EA har överdrivit med lotr spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 asså det funkar inte för mig att ladda ner beta demot det är helt konstigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.