Joko Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Var väl en 15 år och hade känt en tjej i en kanske 3-4 månader och vi hade väl känslor för varandra. Vi var hemma hos mig en kväll och kollade film och åt gott, och så efter en stund så kom hon till mig och la sig, va bara mös och njöt av filmen och när den var slut och just när eftertexten hade börjat så SMACK! och där satt den ;D A MAGICAL MOMENT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 (redigerat) Skulle villa göra/få men vi e så många pojkar jämfört med flickor och 8/10 flickor hänger efter en Elias ... Redigerat 2 Februari 2008 av bluepower Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) Jag kommer inte riktigt ihåg när jag kysste min pojkvän första gången. Det var snarare så att han kysste mig. Själv annser jag det så här: Puss - Är när man pussar en person på, läpparna, kroppen, håret. Det är oftast bara en lätt beröring med läpparna på en annan person. Kyss - Är när man med sin mun täcker den andre personens mun och läppar. Svår att förklara men det är en storskillnad mellan kyss och puss. Hångel - en kyss fast man har kontakt med sin partners tunga, man kan även föra in sin tunga i partnerns mun. Så ser jag det på skillnaden mellan, puss,kyss och hångel. Men allt beror väll på vad man sj tycker och anser om saken. ____________________________________________________________________________________________________ __ håller med dig:D ____________________________________________________________________________________________________ __ Min första kyss fick jag nog när jag gick i 7:an(: vill ni höra vad som hände? :P JA DDDET VILL VI!!! OKEJ :P det här blir som en saga ,) Det började med att jag gick till skolan.. O när jag kom fram till skolan så träffade jag på en polare som berättade att han hade varit o pratat med den tjejen som jag tyckte om. Polaren hade frågat henne vad hon tyckte om mig, och då hade hon svarat -jag tycker att han är söt :rolleyes: Då hade min polare sagt han tycker att du också är söt.. Och när han hade berättat allt det där för mig så blev jag skit nervös varje gång jag såg henne gå förbi mig Men sen på en lunch rast så ropade hon på mig, o jag gick dit och då sa hon -Du är svin söt och jag svarade det är du med o blev helt röd i ansiktet.. o sen kysstes vi men dagen efter så dumpa hon mig hahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha xD f*n det skulle jag sett hade skrattat ihjäl mig xD du Förtjänar inte nån tjej du förtjänar ju inte ens nån familj xD Redigerat 9 Februari 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Man har ju haft 4-5 stycken förhållanden men inga har lett till kyssar, så.. man väntar forfarandeinga kyssar? va f*n gör du med dina flickvänner då? slickar på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Är okysst, dock har jag kysst tjejer i mina drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Man har ju haft 4-5 stycken förhållanden men inga har lett till kyssar, så.. man väntar forfarandeinga kyssar? va f*n gör du med dina flickvänner då? slickar på dem? AHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Sorry, min dåliga humor xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Neee han var inte så ung ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Är okysst, dock har jag kysst tjejer i mina drömmar. Det där lät på något sätt väldigt miserabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Man har ju haft 4-5 stycken förhållanden men inga har lett till kyssar, så.. man väntar forfarande Thats how its done! Var väl en 15 år och hade känt en tjej i en kanske 3-4 månader och vi hade väl känslor för varandra. Vi var hemma hos mig en kväll och kollade film och åt gott, och så efter en stund så kom hon till mig och la sig, va bara mös och njöt av filmen och när den var slut och just när eftertexten hade börjat så SMACK! och där satt den ;D A MAGICAL MOMENT Thats How Its Done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 "Första kyssen ger en åtta i lyckligthetsskalan" (Där 10 är högsta) - Onödigt vetande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Ryska posten. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Har inte inträffat än för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.