Mezox Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) Jaha, det ska jag nog prova. Jag antar att du gör det i verkligheten också då och då? Redigerat 14 Juni 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Det är det som är grejjen. Gör RCs så ofta som möjligt och förvänta dig varje gång att det är en dröm, annars när du väl gör det i drömmen så kommer du förvänta dig 5 fingrar så kommer det bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Okej, tack! Det är nog där jag gjorde fel förra gången. Mina RDs blev mer en "jaha, nu gör jag det men jag vet att det inte är en dröm" så blev det också så i drömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 hade en riktigt rolig men konstig dröm natten den 14 juni 2010. jag sitter och äter middag med jokern, pingvinen och mr frezze från den gamla batman serien. Batman var också där men det var stål kalle, knattarna var där också. jokern klagade på att det var sirap på hans sött potatis och att det inte fanns någon mint i såsen. sen vaknade jag. bästa drömmen på länge XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Luciddrömmar drömmer jag väldigt ofta dem två senaste åren ungefär 80% av mina drömmar är luciddrömmar.jag vet att jag är i en dröm och jag kan kontrollera mina drömmar.I hela mitt liv har jag kunnat vaknat ur mina luciddrömmar när jag vill jag gör det genom att blinka hastigt två gånger så vaknar jag automatiskt :P. en gång som var lite konstigt var att jag var i en luciddrömm.jag visste att det var en drömm men jag ville vakna men kunde inte gjorde allt vad jag kunde men kunde inte vakna.tänk själv man vet att det är en drömm och man vill vakna och äta frukost men man kan inte >.<. när jag var ca 6 år så drömde jag nästan alltid att jag ramlar ner från höga saker. det kan vara höga vånings hus eller berg eller från trappan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Jo konstiga händelser har hänt när jag har drömt ;| Redigerat 15 Juni 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 förut då drömde jag flera gånger...att jag ramlade ner i ett svart hål...jag visste att jag drömde...men det är svårt att kontrollera sig när man faller i ett bottenlöst svart hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Såg att det fanns lite program på datorn för att man ska förstå att man drömmar, finns det inget man kan ha i ipoden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Jo det finns .mp3 filer man kan ladda ner och lyssna på. Det finns "Binaural beats" som är precis som iDoser för er som känner till det. Också finns det röster man kan lyssna på som säger typ "I am aware that I'm dreaming", minns inte vad de brukar kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Jag är inte insatt i Lucid Dreaming och kommer oftast inte ihåg vad jag drömt om de gånger jag drömmer, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 De där rösterna lät intressant. Har du någon sån fil eller vet du var man kan få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.