KeeperofMee Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 inte i ett "Bottenlöst svart hål" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Jag har aldrig lyckats styra drömmar efter att jag fattar att jag drömmer. Vaknar alltid någon sekund efter :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 edit:Jag var ca 5-6 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) inte i ett "Bottenlöst svart hål"Så du styrde drömmen genom att falla tills du vaknar. Låter som din 5-6 åriga hjärna hade mycket kontroll ;) Redigerat 16 Juni 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Det är for the record ganska vanligt med LD's när man är ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Hur är det man ska göra då? Hittar bara engelska guides.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 @Jonas_95: Det där är inte utanför kroppen-upplevelser utan det kallas bland annat för Omen, att se saker som sedan inträffar. jag kanske svarade på fel inlägg eller så tryckte jag på fel "Svara"-knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Hur är det man ska göra då? Hittar bara engelska guides.. Vilka du verkligen borde kunna förstå vid din ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Hur är det man ska göra då? Hittar bara engelska guides.. Vilka du verkligen borde kunna förstå vid din ålder. Visst, men är guiden av nån professor som lindar in det viktigaste i en massa blehh så blir man bara förvirrad. Iallafall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Har haft Luciddrömmar ganska ofta, har också haft sömnparalys 1 gång. Det var riktigt obehagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Hur är det man ska göra då? Hittar bara engelska guides.. Svenska: http://lucidus.manganation.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 (redigerat) Jag har nu en ny favorit reality check (man måste skriva isär när man blandar in engelska): Hålla för näsan och blåsa! Det kommer funka rätt så bra tror jag. Det känns som att mitt undermedvetna förväntar att jag kan blåsa genom näsan även då jag håller för den (kanske för att andas är så sjävklart). :D Redigerat 20 Juni 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.