Champion Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jag tycker det är lite för strängt... Lätta lite på trycket :P NesseN, är det verkligen du på din avatar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Om vi skulle lätta på trycket skulle de bli ännu lägre kvalité på forumet.. Och det vill vi ju inte, eller hur? @Trayton Ja? Vadådå? Vill du slåss? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Asså shit! Vad är det med folk! Måste ni klaga på allt som moddarna gör? På bara några dagar har det kommit upp massa sådan här trådar, sluta klaga. Utan dem skulle det bli anarki här på forumet. Det kanske är för att det är rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 du missade helt ironin i det inlägget.... och vilka har rätt? ni som tycker moddarna är för stränga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) Take it or leave it. Vi ändrar inte på oss, sry. Men så är det. EDIT: Jag behöver inte nån som visar vägen för jag tänker inte gå den 'Nuff said. Redigerat 2 Oktober 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 (redigerat) moderatorerna följer inga regler som medlemmar skriver till dom. och det är bra för annars skulle fuska.se helt bli kass. Redigerat 3 Oktober 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jaja ni kan ta och sluta göra uppror mot modarna.. HAHAHA dom har gett mig fyra varningar och jag har inte sagt någonting eftersom dom gör rätt när dom sätter varningar på oss som inte kan reglerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 kommer inte ohåg vem det var men ialla fall non stängde mitt forum Wow det var ju bara beskrivning av charakters varför stände dom den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Kommer inte ihåg vem det var, men iallafall någon stängde min tråd i Wow forumet, det var ju bara beskrivning av karaktärer varför låste de den? Det står exakt varför de låste den...Jag citerar.. Urspårad tråd... skärpning. Låser tråd, här är bara en massa spam. Själv tycker jag det är ganska tydligt varför hon låste tråden =S Ser inte vad det är för fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 De lär sig så småningom... De kommer någon dag att tänka tillbaka varför de ens argumenterade med er om detta igentligen? Och jag tror knappast att hälften av alla Medlemmar har läst reglerna. Jag har faktiskt inte heller läst igenom alla, men jag kan skilja mellan rätt & fel. Keep Up The Good Work, moddisar! //Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 men kan ni inte fatta moderatorerna gör bara sitt jobb jag tycker att alla moddarna e bra, jag skulle inte valt andra om jag var admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 inte dom nya moderatorerna, dom e dåliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg