Laserturk Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Att folk dör helt random av energidryck händer bara inte. Det finns alltid någonting som ligger bakom det hela. Jag vågar slå vad om att de flesta som faktiskt dött av att dricka har överkonsumerat det och i samband med det druckit någon form av alkohol eller haft ett organfel i kroppen. Jag tycker ändå det borde vara en slags åldersgräns, för då kanske man slipper alla dessa småbarn som springer omkring och klunkar energidricka dagarna i ända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Att folk dör helt random av energidryck händer bara inte. Det finns alltid någonting som ligger bakom det hela. Jag vågar slå vad om att de flesta som faktiskt dött av att dricka har överkonsumerat det och i samband med det druckit någon form av alkohol eller haft ett organfel i kroppen.Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 jag trodde var ett debattforum och inte ett "tala om hur dte faktiskt ligger till-forum" aja, jag TYCKER ATT DET SKA VARA åldersgräns på energidryck. 15 passar bra 18 är lite för högt. Varför? Koffein är inte bra för barn: Källa: få föräldrar låter sina barn dricka kaffe till exemple och koffein är beroende framkallande samt piggar upp en konstgjort. Suck. Jag tycker inte barn ska dricka sånt för det är dåligt. Jag tycker man ska skaffa en läsk med smaken som energidryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 jag trodde var ett debattforum och inte ett "tala om hur dte faktiskt ligger till-forum"aja, jag TYCKER ATT DET SKA VARA åldersgräns på energidryck. 15 passar bra 18 är lite för högt.Varför? Koffein är inte bra för barn:Källa: få föräldrar låter sina barn dricka kaffe till exemple och koffein är beroende framkallande samt piggar upp en konstgjort.Suck.Jag tycker inte barn ska dricka sånt för det är dåligt. Jag tycker man ska skaffa en läsk med smaken som energidryck.Hur ska man kunna föra en debatt utan förklara hur det ligger till? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 jag trodde var ett debattforum och inte ett "tala om hur dte faktiskt ligger till-forum"aja, jag TYCKER ATT DET SKA VARA åldersgräns på energidryck. 15 passar bra 18 är lite för högt.Varför? Koffein är inte bra för barn:Källa: få föräldrar låter sina barn dricka kaffe till exemple och koffein är beroende framkallande samt piggar upp en konstgjort.Suck.Jag tycker inte barn ska dricka sånt för det är dåligt. Jag tycker man ska skaffa en läsk med smaken som energidryck.En läsk med energidryckssmak skulle bli en flopp. Sedan så mår inte mycket folk under 15 dåligt av energidryck. De flesta dödsfallen är 17+ och starksprit är inblandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 En läsk med energidryckssmak skulle bli en flopp. Sedan så mår inte mycket folk under 15 dåligt av energidryck. De flesta dödsfallen är 17+ och starksprit är inblandat.plus eventuella hjärtfel/organfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 "Läsk som smaken med Energidryck bli en Flopp" Yeah right. jag dricker hellre en flera burkar läsk med smaken av energidryck än en energidryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 "Läsk som smaken med Energidryck bli en Flopp" Yeah right. jag dricker hellre en flera burkar läsk med smaken av energidryck än en energidryck.Jaha, så för att du gör det blir det inte en flopp? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 (redigerat) Jaha, så för att du gör det blir det inte en flopp? :rolleyes:Japp ^^. Nej men anar stark att många tycker så... annars... '_' fml. Edit: hatar svar som alltid vänder Allt emot en för att man svarar med sin egen åsikt.. Redigerat 25 Februari 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Quinnox, jag håller med dig! Energidryck utan koffein och annat läskigt och endast smaken skulle underlätta tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 (redigerat) Quinnox, jag håller med dig! Energidryck utan koffein och annat läskigt och endast smaken skulle underlätta tror jag.Skitsnack. Ta bort saltet i all mat också, man vet ju aldrig vart saltet kommer ifrån. Skulle floppa något otroligt om man släppte något sånt. Jag skulle aldrig köpa en coca cola utan socker, färgämnen, koffien och sånt. Detsamma med energidryck. Ingen av mina kompisar skulle köpa något sånt. Redigerat 3 Mars 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Håller med där xXHomerXx. Socker och allt sådant ger smak. Gå och smaka på lite socker ni har i skafferiet t.ex. Själv fyller jag 15 den 7de så då bryr jag mig inte längre, men synd för dom som dricker det i rimliga mängder (som jag) och är under 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.