Hoppa till innehåll

Gud


CHORDAZBA

Rekommendera inlägg

Om gud existerar är irrelevant.

 

Att säga att gud inte existerar och att bibeln är trams är idioti och det dummaste man kan göra. Bara för att man är ateist betyder den inte att alla andra måste tycka som er. Låt folk tro på det dem tror på, hur dumt det än låter, vad rör det er på något sätt? Vem bryr sig?

 

Sluta ha dumma diskussioner vardera han existerar eller inte, even if you win, your retarded.

Jag förstår inte varför det skulle vara något tramsigt eller idiotiskt med det. Du borde inte kalla någon för idiot bara för att du tror på något helt annat.

 

Jag tror på något annat? Har jag någonsin nämnt att JAG tror på något?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 429
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej, alla vet ju lätt att det var jag.

Sluta baita folk Mr P12.

 

Cakeguy är nog den mognaste 12 åringen här. P12 låter negativt och som en diss. Håll det för dig själv... p17.

 

@ Lynott: Byt "Du borde inte kalla någon för idiot bara för att du tror på något helt annat." till "Du borde inte kalla någon för idiot bara för att du inte tror på något.".

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om gud existerar är irrelevant.

 

Att säga att gud inte existerar och att bibeln är trams är idioti och det dummaste man kan göra. Bara för att man är ateist betyder den inte att alla andra måste tycka som er. Låt folk tro på det dem tror på, hur dumt det än låter, vad rör det er på något sätt? Vem bryr sig?

 

Sluta ha dumma diskussioner vardera han existerar eller inte, even if you win, your retarded.

 

Jag förstår inte varför det skulle vara något tramsigt eller idiotiskt med det. Du borde inte kalla någon för idiot bara för att du tror på något helt annat.

 

Jag tror på något annat? Har jag någonsin nämnt att JAG tror på något?

 

Jag orkar faktiskt inte bry mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, alla vet ju lätt att det var jag.

Sluta baita folk Mr P12.

 

Cakeguy är nog den mognaste 12 åringen här. P12 låter negativt och som en diss. Håll det för dig själv... p17.

 

@ Lynott: Byt "Du borde inte kalla någon för idiot bara för att du tror på något helt annat." till "Du borde inte kalla någon för idiot bara för att du inte tror på något.".

 

Har heller inte sagt att jag inte tror på något...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

respektera religion.... Ska vi respektera fascism, rasism, nazism, kommunism, anarkist och alla andra bakåtsträvande, människoförtryckande, kontraproduktiva ideologier också? låt nazismen få spridas fritt, respektera om andra inte tycker som du!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

respektera religion.... Ska vi respektera fascism, rasism, nazism, kommunism, anarkist och alla andra bakåtsträvande, människoförtryckande, kontraproduktiva ideologier också? låt nazismen få spridas fritt, respektera om andra inte tycker som du!

Inte för att vara sådan, men är du dum eller låtsas du bara?

 

Tyck vad du vill, men du måste fortfarande acceptera att alla inte tycker som du. Du måste också inse att det är skillnad på religion och handlingar som utförs av kyrkans ledare.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

respektera religion.... Ska vi respektera fascism, rasism, nazism, kommunism, anarkist och alla andra bakåtsträvande, människoförtryckande, kontraproduktiva ideologier också? låt nazismen få spridas fritt, respektera om andra inte tycker som du!

Inte för att vara sådan, men är du dum eller låtsas du bara?

 

Tyck vad du vill, men du måste fortfarande acceptera att alla inte tycker som du. Du måste också inse att det är skillnad på religion och handlingar som utförs av kyrkans ledare.

 

På vad sätt då, Guggo?

Dina argument låter som: "tyck som mig, lyd mig, blablabla för jag är bäst"

Redigerat av BillieJean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du det står något i bibeln (eller några andra kristna skrifter) om att man inte får använda preventivmedel?

 

Nej, såklart inte. Det är något som nån tjomme inom katolska kyrkan hittade på.

 

Tror du det står något i koranen om att kvinnor måste bära slöja?

 

Nej, det är något som någon random har kommit på i efterhand.

 

Mycket av de religiösa ledarnas dumma påhitt är inte alls relaterade till vad deras religion faktiskt säger.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar att man inte kan beskylla de troende för att någon jävla tomte i Rom hade lite tråkigt en eftermiddag och bestämde sig för att hitta på lite grejer.

 

Eller du kanske tycker att Arne, 63 år från Örebro är satan själv bara för att han tror på gud?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

respektera religion.... Ska vi respektera fascism, rasism, nazism, kommunism, anarkist och alla andra bakåtsträvande, människoförtryckande, kontraproduktiva ideologier också? låt nazismen få spridas fritt, respektera om andra inte tycker som du!

Tycker att du borde läsa din egen tråd som är klistrad...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

respektera religion.... Ska vi respektera fascism, rasism, nazism, kommunism, anarkist och alla andra bakåtsträvande, människoförtryckande, kontraproduktiva ideologier också? låt nazismen få spridas fritt, respektera om andra inte tycker som du!

Tycker att du borde läsa din egen tråd som är klistrad...

 

Den är bra, den funkar fint. Jag försökte dra igång lite engagemang. Syftar du på någon speciell del i tråden?

 

Vad innebär egentligen "att respektera en persons tro"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...