Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Äsch, de kommer ju bara säga till han att Dimebag's ande befinner sig i hans rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Inte en aning asså, annars brukar jag ju vara väldigt svag för skräckfilmer, men det är ju inte i verkligheten. Så... Typ när jag var själv hemma på vintern en gång, så klockan 8 typ när det är kolsvart, så när jag ska ta en macka (eller vad det var) så ser jag två gula ögon i vardagsrummet under soffan, jag blir asrädd och kastar tallriken på det. Sen tände jag ljuset, så var det en jätte gullig katt. Har du katter som husdjur Lr hadde den krypigt in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Inte en aning asså, annars brukar jag ju vara väldigt svag för skräckfilmer, men det är ju inte i verkligheten. Så... Typ när jag var själv hemma på vintern en gång, så klockan 8 typ när det är kolsvart, så när jag ska ta en macka (eller vad det var) så ser jag två gula ögon i vardagsrummet under soffan, jag blir asrädd och kastar tallriken på det. Sen tände jag ljuset, så var det en jätte gullig katt. Har du katter som husdjur Lr hadde den krypigt in? Om jag hade haft en katt hade jag inte blivit så jäkla rädd. Och min pappa och jag hatar katter. Så.. Ja, den hade krupit in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Läskigaste jag sett var nog när jag och föreldrarna bodde på landet.. farsan skulle nacka tuppen vi hade, han slog av skallen på den och efter det så sprang den kanske 20 meter utan huvud sen la den sig och dog ^^ jag var bara 6 år då. :lol: HAHAHHA! :lol: :lol: Redigerat 14 Juni 2008 av MustanGTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 När ett höghus brann där jag bodde förut(Gävle).En gubbe fördes ut med ett skadat ben,det var ganska mycket blod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Läskigaste jag sett var nog när jag och föreldrarna bodde på landet.. farsan skulle nacka tuppen vi hade, han slog av skallen på den och efter det så sprang den kanske 20 meter utan huvud sen la den sig och dog ^^ jag var bara 6 år då. :lol: HAHAHHA! :lol: :lol: Jätte roligt :angry: Jag är jävligt svag för skräckspel/filmer så jag pissa f*n nästan på mej när jag spela Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monsterhunter Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Jag höll på att köra på en älg när det var kolsvart ute och var tvungen att lägga mig ner för att den inte skulle se mig, skit läbbigt stor älg ko efter parnings säsongen och hon kanske hade en kalv. :o :o Eller så var det när vi upptäckte en halv död mus koloni i vårt badrums skåp som börjat ruttna. HÄRLIG lukt. Redigerat 1 Januari 2009 av monsterhunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 När jag krockade med bilen med min begåvade morsa.. XD Hela den ena j*vla bilden åkte upp på våran ruta.. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Vi har en riktigt makaber och konstig tavla ovanför vår trappa och en kväll när jag skulle till neder våningen så kunde jag svära att jag såg munnen på en av damerna i den gapa helöppet, f*n jag ryser när jag skriver det här. svinläskigt :unsure: Redigerat 3 Februari 2009 av Sandman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 ner jag ser en docka brrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Spegelbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 på mitt land ställe hände en sak jag låg i sängen och kunde inte sova så jag sprang in till mamma och pappa men vi har en soffa som är vänd med rygg stödet mot mig och jag kan svära på att jag såg en människa ligga där och stirra på mig jag rysser alltid när jag ligger i den soffan :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.