Hoppa till innehåll

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

när en gubbe kom in till oss och var sågad med en motorsåg han var jagad av två andra killar det var dom som hade sågat honom h*lvete alltså han såg inte normal ut blev ass rädd.

 

ps det här hände i strand alltså umeå stog i tidningen och var med på tv

 

Källa? Jag tror knappast på det för att det är livsfarligt att jaga någon med motorsåg (för den som håller i den) och den är svår att hantera.

 

du e f*n dum i huvudet ditt j*vla cp i jämförelse till dig så talar jag sanning din idiotiska wannabe.

 

men om du vill ha källa kan du ju ta och komma hit om du vågar.

 

men om du är för feg som du troligast är så sök efter motorsågs masakern i umeå på vks hemsida finns nog på vfs hemsida.

 

*Morr*

 

Det läskigaste jag någonsin sett är när personer får utbrott på små saker som han ovanför.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var nog förra året när jag var på Konsum med min mamma efter en Bajen match, då var det en gubbe (som förövrigt var stup-full.) Han fick en kramp attack och ramla omkull och slog huvudet rakt i det hårda stengolvet. Mörkt blod spred sig och det blev snabbt en skapligt stor blodpöl, personal kom med papper och även kassar för att stoppa blödningen lite grann. Men dom ringde ofc ambulansen och han klara sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var nog förra året när jag var på Konsum med min mamma efter en Bajen match, då var det en gubbe (som förövrigt var stup-full.) Han fick en kramp attack och ramla omkull och slog huvudet rakt i det hårda stengolvet. Mörkt blod spred sig och det blev snabbt en skapligt stor blodpöl, personal kom med papper och även kassar för att stoppa blödningen lite grann. Men dom ringde ofc ambulansen och han klara sig.

 

Läskigt, har hänt mig en liknande grej tillsammans med en kompis som rammlade baklänges när vi vägde på varsin fotölj, vi var ca 9 år gammla. Det sprutade blod ur hans kranie och hans skrek som jag vet inte vad. Detta skedde på en fritidsgård som vår skola höll i för att vi skulle slippa vara ensamma hemma efter skolan när vi fortfarande var för små för att kunna ta ansvar.

 

Jag har blivit knivhotad :unsure:

Som tolvåring måste det vara otrolig jobbigt. jag har själv blivit knivhotad jag med, men det var för ett par månader sedan. Visst tycker jag också att det är läskigt men jag menar, sådant som händer väldigt tidigt i livet kan orsaka mer än man tror i framtiden.

 

Hur som hellst, skolnörd som man är så blev man knivhotad i skolan... Personen som hotade mig gick och går fortfarade i samma klass som mig. Tack gode gud att resten av klassen gillade mig mer än honom så att jag fick stöd från de andra, skulle inte kunna klarat av att gå kvar i skolan annars. Nu mer så hatar hela klassen honom, det är inte bara p.g.a. knivhotet utan andra saker som ni ändå inte orkar att läsa om för att anledningarna är så otroligt många.

 

Men det kanske mest skrämmande i hotet för min del var själva vapnet. Han använde en slags kamouflerad kniv. kniven hade ett hölster som liknande nedre halvan av en penna, den övre halvan som var skaftet för kniven var därmed andra halvan av pennan, där man trycker ut udden och kan hänga den på fickan. Hur han fick tag på vapnet vet jag inte och det vill jag inte heller veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förmoligen när min syrra skrapade upp min morsas öga med foten (hon var ganska liten så shit happends)

Ögat var kattliknande och det hängde vitt slam.

(hon är OK nu men ändå (normal utseende nu också(märks inte(skit samma)))

Det var jävligt äkligt när det sprutade ut gul vätska också.

Tänk hur det är för en 9:åring ( det var väl 4 år sen) att se sin morsas öga se ut så.

 

Kunde inte sova på en vecka (seriöst) och jag hade nog mardrömmar till jag var 10. YACK!!!!

 

Det var typ den 17 December eller så, 8 dagar före min födelse dag och 7 dagar före julen.

 

Det var som att ha Kapten krok med ett vitt banadge utan krok jämte sig.

Redigerat av EfEs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har blivit knivhotad :unsure:

Som tolvåring måste det vara otrolig jobbigt. jag har själv blivit knivhotad jag med, men det var för ett par månader sedan. Visst tycker jag också att det är läskigt men jag menar, sådant som händer väldigt tidigt i livet kan orsaka mer än man tror i framtiden.

 

Hur som hellst, skolnörd som man är så blev man knivhotad i skolan... Personen som hotade mig gick och går fortfarade i samma klass som mig. Tack gode gud att resten av klassen gillade mig mer än honom så att jag fick stöd från de andra, skulle inte kunna klarat av att gå kvar i skolan annars. Nu mer så hatar hela klassen honom, det är inte bara p.g.a. knivhotet utan andra saker som ni ändå inte orkar att läsa om för att anledningarna är så otroligt många.

 

Men det kanske mest skrämmande i hotet för min del var själva vapnet. Han använde en slags kamouflerad kniv. kniven hade ett hölster som liknande nedre halvan av en penna, den övre halvan som var skaftet för kniven var därmed andra halvan av pennan, där man trycker ut udden och kan hänga den på fickan. Hur han fick tag på vapnet vet jag inte och det vill jag inte heller veta.

 

Det var inte så farligt han tryckte liksom inte upp mej mot väggen o höll kniven mot min hals han bara rikta den mot mej man ja fatta att han inte skulle göra nåt eftersom det var offentligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det läskigaste jag nånsin sett var väl en gång när vi hade rest och bodde i ett slott i Frankrike.

Det fanns en spegel där och då såg jag i spegeln att en hand viftade i dörröppningen, och när jag kollade dit var inget där... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte en aning asså, annars brukar jag ju vara väldigt svag för skräckfilmer, men det är ju inte i verkligheten.

Så... Typ när jag var själv hemma på vintern en gång, så klockan 8 typ när det är kolsvart, så när jag ska ta en macka (eller vad det var) så ser jag två gula ögon i vardagsrummet under soffan, jag blir asrädd och kastar tallriken på det. Sen tände jag ljuset, så var det en jätte gullig katt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade GH3 och min stereo startade en skiva.... man måste trycka först på en knapp på stereon sen play... Dessutom så funkar inte den trådlösa dosan till den!

 

Även så började en sån där gammal sak man vevar på en liten spak så det kommer musik från låta!

 

Allt detta hände i mitt rum! :S

 

 

 

Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade GH3 och min stereo startade en skiva.... man måste trycka först på en knapp på stereon sen play... Dessutom så funkar inte den trådlösa dosan till den!

 

Även så började en sån där gammal sak man vevar på en liten spak så det kommer musik från låta!

 

Allt detta hände i mitt rum! :S

anmäl dig till 'det okända':p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...